printlogo


کد خبر: 240658تاریخ: 1400/10/23 00:00
شمسایی:آمدم،اما کار خیلی سخت است

یکی از مصوبات جلسه هیأت رئیسه دیروز (چهارشنبه) فدراسیون فوتبال، انتخاب وحید شمسایی به‌عنوان جانشین محمد ناظم‌الشریعه برای هدایت تیم ملی فوتسال بزرگسالان بود. موضوعی که زمزمه‌هایش از چند روز قبل به گوش می‌رسید اما تا پیش از برگزاری جلسه مدام تکذیب می‌شد.
شمسایی در نهایت به‌عنوان سرمربی تیم انتخاب شد و بعد از انتخابش ضمن تشکر‌های معمول از ریاست فدراسیون فوتبال و سرمربی پیشین، کار خود را در تیم فوتسال سخت دانست و گفت: «کار سخت است اما با تمام توان و با همکاری و همدلی تمام بزرگان و پیشکسوتان فوتسال مثل ابطحی، صالحی، رعدی، شمس و... که در کنارشان فوتسال را آموختم، این بار سنگین را باید با همت و یکدلی یکدیگر بلند کنیم. مطمئن باشید تا آنجا که در توانم باشد از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهم کرد و تمام توانایی و تجربیات خودم را در اختیار تیم ملی فوتسال قرار خواهم داد اما کار خیلی سخت است و ما باید در ابتدا به رده‌های پایه توجه کنیم.»او از همه اهالی فوتسال و رسانه خواست به او کمک کنند: «اگر روزی پیراهن تیم ملی را پوشیدم، به همت و کمک همه بزرگان فوتسال بود و حالا هم که این سکان را در دست گرفته‌ام، دوست دارم همگی به کمک من و تیم ملی بشتابند. در همین ابتدا از اصحاب رسانه خواهش می‌کنم اگر ایراداتی در من دیدند، بگویند و مطمئن باشند در صورتی که راه را اشتباه رفته باشم، با جان و دل می‌پذیرم.»
او در مورد انتخاب کادر فنی تیم ملی فوتسال تأکید کرد: «همیشه در ابتدا کادر فنی از سوی سرمربی تیم ملی فوتسال به فدراسیون معرفی می‌شود که بعد از موافقت اعلام خواهد شد. مقرر شد که یک نفر تمرین دهنده از خارج در کنار کادر فنی تیم ملی باشد. شهاب سفال‌منش که از مربیان و مدرسان خوب AFC در بحث فوتسال است و در کانادا حضور دارد به‌عنوان مربی و مصطفی نظری به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در کنارم خواهند بود.»

Page Generated in 0.0050 sec