printlogo


کد خبر: 240656تاریخ: 1400/10/23 00:00
ادعای مسئول حقوقی پیکان درباره گل گهر:
استقلالی‌ها مدرک جدیدی رو کردند

جلسه کمیته استیناف برای رسیدگی به اعتراض باشگاه گل‌گهر نسبت به رأی کمیته انضباطی درباره بازیکن گابنی، روز سه‌شنبه تشکیل شد. صفی‌الله فغانپور، مسئول حقوقی باشگاه پیکان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایران ورزشی درباره این جلسه گفت: «باشگاه گل‌گهر هیچ مدرک تازه‌ای برای ارائه به استیناف نداشت که خدشه‌ای به رأی کمیته انضباطی وارد کند. به همین دلیل معتقدم کمیته استیناف رأی کمیته انضباطی را تأیید خواهد کرد.»
او درباره صحبت‌هایی که هوشنگ نصیرزاده، پیش از این مطرح کرده بود و اعلام نتیجه 3 بر صفر برای بازی‌های گل‌گهر را درست نمی‌دانست، اینگونه توضیح داد: «قطعاً این حرف جایگاهی ندارد چون براساس آیین‌نامه جذب بازیکن خارجی لیگ، بازیکن خارجی باید 4 بازی ملی داشته باشد. اگر نداشته باشد، باشگاه نمی‌تواند او را جذب کند. این آیین‌نامه برای جلوگیری از هرج و مرج در لیگ و اینکه هرکسی وارد لیگ فوتبال ایران نشود، تنظیم شده و الزام‌آور است. قطعاً نمی‌تواند جز این باشد و روند جلسه استیناف هم نشان می‌داد که این بازیکن غیرمجاز شناخته شده است.»
فغانپور همچنین گفت: «علاوه بر این وکلای باشگاه استقلال مدارک تازه‌ای در تأیید غیرمجاز بودن بازیکن گابنی ارائه دادند که سند دیگری بر رد حضور این بازیکن در بازی‌های ملی نام برده شده از سوی باشگاه گل‌گهر بود. آنها لیست کامل تمام بازی‌های ملی گابن را در دو سال گذشته که در سایت فیفا منتشر شده بود، به همراه آورده بودند و در جلسه ارائه دادند.»

Page Generated in 0.0048 sec