printlogo


کد خبر: 240628تاریخ: 1400/10/23 00:00
سوژه

 راهی که به تعلیق ختم می‌شود
وزارت ابطال کند، تکواندو به هم می‌ریزد!
سرانجام انتخابات فدراسیون تکواندو و تصمیمی که قرار است برای این رشته گرفته شود، مشخص نیست و نکته قابل توجه این است که وزارت ورزش عنوان کرده، در این مورد تصمیم می‌گیرد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو چهارشنبه گذشته برگزار شد و هادی ساعی 29 رأی به دست آورد که طبق اساسنامه باید 30 رأی به دست می‌آورد تا انتخابش قانونی باشد. درباره این موضوع در مجمع صحبتی نشد و نمایندگان بخش‌های مختلف حاضر در مجمع، این رأی‌گیری را تأیید و نتیجه را صورت جلسه کرده‌اند. رئیس مجمع نیز هادی ساعی را به‌عنوان رئیس معرفی کرده است اما ساعاتی بعد از مجمع مشخص شده که ساعی اکثریت مطلق را به دست نیاورده است. تا اینجا، موضوع جدیدی نیست و در همین صفحه طی چند روز گذشته، درباره‌اش نوشته شده؛ اما مسأله‌ای که وجود دارد و به نظر می‌رسد کسی حواسش به آن نیست؛ این نکته است که وزارت ورزش اجازه ابطال انتخابات را ندارد. طبق اساسنامه جدید، وزارت ورزش فقط یک عضو است و در نتیجه اجازه ابطال را ندارد و این در حالی است که چند روز قبل معاون وزارت ورزش درباره مجمع تکواندو گفت: «وزارت ورزش هنوز درباره مجمع تکواندو تصمیم نگرفته است.»
در حال حاضر تنها بخشی که می‌تواند مجمع تکواندو را باطل کند؛ دیوان عدالت اداری است که آن هم بعد از شکایت اعضای مجمع و طی روال قانونی، این کار را انجام می‌دهد.
البته حتی اگر این اتفاق هم بیفتد، باز نمی‌توان گفت اتفاق خوبی افتاده است؛ چرا که بی‌اطلاعی نماینده وزارت در مجمع و البته بی‌توجهی سایر اعضا باعث شده که تکواندو بلاتکلیف باشد و در صورت ابطال تا مدت‌ها این بلاتکلیفی ادامه دارد.
 
 
 6 نامزد تأیید صلاحیت شدند
 انتخابات به زیر تور بسکتبال رسید
علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در مورد انتخابات بسکتبال گفت: «تاریخ جدید انتخابات 6 بهمن است. 6 نامزد تأیید صلاحیت شده‌اند و در انتخابات شرکت می‌کنند. همچنین با توجه به اینکه دوره ریاست 4 ساله رامین طباطبایی امروز به پایان می‌رسد، به احتمال زیاد وزیر ورزش و جوانان سرپرست فدراسیون را انتخاب می‌کند تا مجمع را برگزار کند.»
خسروی اگرچه بالاخره پس از چندین هفته، آمدن صلاحیت 6 نامزد را تأیید کرد اما همچنان از اعلام لیست اسامی آنها خودداری می‌کند!
 

 


Page Generated in 0.0064 sec