printlogo


کد خبر: 240619تاریخ: 1400/10/23 00:00
پیش بازی

اکبر منتشلو

مس رفسنجان - پیکان
سایه همسایه
شاگردان محمد ربیعی اگر همان فوتبالی را که مقابل استقلال به نمایش گذاشتند در این بازی هم ارائه دهند روز سختی را برای پیکان رقم خواهند زد. تیم مس رفسنجان ابزار لازم را برای هر نوع چیدمان و تغییر تاکتیک در اختیار دارد. البته از آن طرف پیکان هم راه نباختن را خوب می‌داند. آنها حداقل در چهار بازی اخیر این را ثابت کرده‌اند. شاگردان مجتبی حسینی در آخرین بازی مقابل آلومینیوم اراک متوقف شدند. فاصله یک امتیازی‌شان در جدول اهمیت پیروزی را برای این دو تیم زیادتر می‌کند چرا که می‌خواهند اندوخته‌های‌شان تا قبل از تعطیلات نیم فصل کافی باشد.
 
 
آلومینیوم اراک - سپاهان
تماشایی و حساس
ایستگاه آخر نیم فصل برای این دو تیم بسیار اهمیت دارد. اراکی‌ها که در پنج بازی اخیر رنگ پیروزی را ندیده‌اند اگر امروز هم شکست بخورند یا برنده از زمین خارج نشوند شاید دو سه پله دیگر در جدول سقوط کنند. اینکه چرا تیم رسول خطیبی برخلاف شروع فصل پایان خوبی نداشته سؤالی است که خودش باید به آن پاسخ دهد. اما سپاهان با دو پیروزی متوالی مقابل پدیده و فولاد در شرایط روحی خوبی قرار دارد. آنها دو هفته پیش در همین ورزشگاه به پرسپولیس باختند. تیم نویدکیا در صورت شکست هم جایگاهش را حفظ می‌کند اما آنها به رده دوم هم فکر می‌کنند. 
 
 
تراکتور - نساجی مازندران 
سولدو در لبه پرتگاه
مربی کروات که از چهار بازی قبلی‌اش فقط یک امتیاز کسب کرده خیلی خوب می‌داند که پیروز نشدن در این بازی خانگی می‌تواند ادامه کار را آن هم در شرایطی که بحث واگذاری تراکتور مطرح شده برایش سخت ‌کند. او امیدوار است که در نیم فصل با جذب چند بازیکن نقاط ضعفش را برطرف کند. البته به شرطی که پنجره‌شان باز باشد. اما از شانس سولدو با تیمی رو‌به‌رو خواهد شد که مربی‌اش با همین تیم قهرمان جام حذفی هم شده است. نساجی با شکست‌ناپذیری در هفت بازی اخیر و بخصوص پیروزی مقابل ذوب‌آهن در بازی قبلی در بهترین شرایط تیمی قرار دارد.
 
 
هوادار - صنعت نفت آبادان 
کاملاً دوستانه، کاملاً جدی!
تیم رضا عنایتی بعد از چهار هفته خوبی که پشت سر گذاشته بود در بازی قبلی با یک گل مقابل گل‌گهر شکست خورد. اگرچه در همان بازی هم می‌توانست بازنده زمین را ترک نکند. او حالا مقابل تیمی می‌ایستد که اصلاً شرایط خوبی ندارد. بازیکنان نفت آبادان با اینکه جلسه تمرین قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان را به خاطر مشکلات مالی لغو کردند اما این تیم را شکست دادند. علیرضا منصوریان در حالی امروز مقابل دوست و همبازی قدیمی‌اش در استقلال قرار می‌گیرد که به‌شدت نگران فسخ قرارداد بازیکنانش در نیم فصل به‌دلیل مشکلات مالی و دریافت نشدن مطالبات‌شان است.
 
 
ذوب‌آهن – گل‌گهر سیرجان
پایان سخت
باخت هفته گذشته به ذوب‌آهن تا حدودی معادلات مهدی تارتار و بازیکنان ذوب‌آهن را به هم زد. البته آنها از دو بازی قبل‌ از آن شش امتیاز گرفته بودند که همین شرایط‌شان را در جدول بهبود بخشید. 
با اینکه هیچ مسابقه‌ای در لیگ آسان نیست اما برای تیم اصفهانی یکی از سخت‌ترین بازی‌های‌شان خواهد بود. 
گل‌گهر که انگار نه انگار امتیازهای زیادی از آنها کسر شده همچنان به‌دنبال حداکثر امتیازها در بازی‌های پیش‌رو است و البته امیدوار به بازگشت رأی کمیته انضباطی در کمیته استیناف هم هستند.
 
 
فولاد خوزستان - پدیده مشهد
آسان نگیر
تیم جواد نکونام چهار هفته است که رنگ پیروزی را ندیده و برای آنها که حالا یکی از دو نماینده ما در لیگ قهرمانان آسیا هستند نتایج خوبی نیست. فولاد در آخرین بازی مغلوب سپاهان شد و حالا با تیمی روبه‌رو می‌شود که هفته گذشته پرسپولیس را در مشهد متوقف کرد. اهوازی‌ها اگر فریب جایگاه پدیده را بخورند به سرنوشت قرمزهای پایتخت دچار خواهند شد. البته که شکست دادن تیم انتهای جدول که چیزی برای از دست دادن ندارد هم کار بسیار سختی است. برای شاگردان داود سیدعباسی کسب یک امتیاز و نباختن در زمین فولاد فقط به لحاظ روحی می‌تواند نتیجه خوبی باشد.
 

 


Page Generated in 0.0047 sec