printlogo


کد خبر: 240618تاریخ: 1400/10/23 00:00
سالن کنفرانس

منصوریان: امیدواریم این بند «جیم» از بین برود
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان از شرایط تیمش رضایت ندارد. علیرضا منصوریان می‌گوید: «‌امیدوارم به مشکلات عجیب و غریب نخوریم و بازیکنان دریافتی داشته باشند، چون تیم در معرض خطر فسخ قرارداد قرار گرفته است و مدیران باشگاه متوجه این مسأله هستند و شبانه روز ‌دنبال تهیه پول هستند. جا دارد یک تشکر ویژه هم از مسئولان پالایش و پخش بکنم که تمام ‌قد ورود کرده‌اند، برخلاف زمانی که من در نفت تهران بودم و عزمی برای پرداخت حتی یک ریال نبود. اما مسئولان نفتی تلاش می‌کنند منابع مالی ما و نفت مسجدسلیمان را تأمین کنند و امیدواریم این بند جیم لعنتی هم از بین برود.» او با اشاره به بازی با هوادار این‌طور می‌گوید: «بازی سختی با تیم عنایتی داریم، جایگاه هر دو تیم در جدول نزدیک است. امیدوارم بازیکنان ما بتوانند تمرکز لازم را برای این بازی داشته باشند، آن هم به‌دلیل مشکلاتی که داریم. جدالی با عنایتی نداریم او رفیق خوب و برادرمان است. ما مسابقه می‌دهیم، آقا رضا تیم خوبی جمع کرده است و برخلاف آنکه تیمش هوادار است هیچ هواداری ندارد و پاسخگوی جایی نخواهد بود جز به خودش و مجموعه خودش.»
 
 
عنایتی: تقابل؟
منصوریان برادرم است
رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره بازی تیمش مقابل نفت آبادان می‌گوید: «بازی سختی با این تیم داریم، تلاش می‌کنیم که آخرین بازی دور رفت را با پیروزی پشت سر بگذاریم. میزبان هستیم و تلاش می‌کنیم که 3 امتیاز بااهمیت بازی را بگیریم. نیم فصل اول برای تیم هوادار پر فراز و نشیب بود. قرعه‌ای که داشتیم برای ما سخت شده بود، اما با گذشت هفته‌ها شرایط برای ما بهتر شد. از نحوه فوتبالی که ارائه می‌کنیم کاملاً رضایت دارم اما از نحوه نتیجه‌گیری و جمع کردن امتیاز در نیم فصل اول راضی نیستم زیرا می‌توانستیم امتیاز خیلی بیشتری جمع کنیم که این اتفاق رخ نداد. آماده‌ایم که بعد از این مسابقه شرایط را تغییر بدهیم و امیدوارم امروز هم یک بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی هم بگیریم.» او درباره تقابلش با علیرضا منصوریان این‌طور می‌گوید: «من با علیرضا منصوریان تقابلی ندارم، دو تا رفیق هستیم که سالیان سال کنار هم بودیم. من علی منصوریان را به‌عنوان یک دوست و یک برادر خیلی دوست دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم، الان هم می‌خواهیم یک بازی انجام بدهیم. هر دو روی نیمکت تیم‌هایی هستیم که از ما انتظار دارند. از منصوریان با توجه به هواداران نفت انتظار بیشتری دارند. می‌دانم هواداران نفت از او چه انتظاراتی دارند و من هم اولین فصل حضورم در لیگ برتر است. ان‌شاءالله منصوریان بتواند صنعت نفت را به جایگاهش برساند.»
 
 
سولدو: مشکلی با عباس‌زاده نداریم 
زونیمیر سولدو سرمربی تراکتور درباره بازی امروز تیمش مقابل نساجی می‌گوید: «بازیکنان را برای بازی سخت امروز آماده کرده‌ایم. نساجی تیم خوبی است و امتیازات مهمی کسب کرده است. آنها چندین بازیکن باتجربه در اختیار دارند. ما نساجی را مانند تیم‌های دیگر آنالیز کرده‌ایم و نقاط قوت و ضعف‌شان را به بازیکنان‌مان گفته‌ایم. با توجه به شناختم از نساجی، آنها بازیکنان باتجربه‌ای دارند و جنگ واقعی در وسط زمین خواهیم داشت. می‌خواهیم با بازی باکیفیت، به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. من از بازیکنانم راضی هستم چرا که روند خوبی را طی می‌کنند. البته رضایت من از نحوه بازی آنان است و از نظر کسب امتیاز راضی نیستم. ضروری است به روند خوب‌مان ادامه دهیم و با کسب امتیازات لازم وضعیت‌مان را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشیم.» اما چرا از محمد عباس‌زاده کمتر استفاده می‌کنید: «ما برای تیم کار می‌کنیم و با هیچ بازیکنی مشکل نداریم. عباس‌زاده بازیکن با تجربه و خوبی است اما من از بازیکنانی که آماده‌تر هستند، استفاده می‌کنم.»
 
 
الهامی: ما و تراکتور همدیگر را خوب می‌شناسیم
ساکت الهامی سرمربی نساجی درباره بازی تیمش مقابل تراکتور می‌گوید: «آخرین بازی نیم‌فصل اول است و تیم‌ها کاملاً از هم شناخت دارند. بازی امروز برای هر دو تیم سخت خواهد بود چرا که شناخت خوبی از هم دارند. راکتور روز به روز پیشرفت کرده و تیم بسیار خوبی است. جایگاه این تیم اینجای جدول نیست و بسیار بالاتر است. قطعاً با بازی‌هایی که در دو سه هفته گذشته انجام داده این موضوع را نشان داده است.» او مدعی است که باید تمرکز کافی را برای این بازی داشته باشند: «ما هم تیم خوبی هستیم و رفته رفته بهتر شدیم. سخت بودن بازی فردا را لمس کردیم و می‌دانیم بازی سختی داریم. باید با تمرکز لازم مثل بازی‌های گذشته و با جسارت و جنگندگی بیشتر وارد زمین شویم. امیدوارم تیمی که شایسته‌تر است پیروز شود.»
 

 


Page Generated in 0.0055 sec