printlogo


کد خبر: 240617تاریخ: 1400/10/23 00:00
به تهران آمدیم که امتیاز بگیریم
ایمان صادقی: پرسپولیس از فردا بازی‌هایش را ببرد
غیر از آقا کریم که همان موقع هم بودند اگر اشتباه نکنم فقط امید عالیشاه از پرسپولیس باقی مانده است. من دوران خوبی را در این تیم داشتــم

گفت و گو
جعفر برزگر   
 
دروازه‌بان فجرسپاسی یکی از خوب‌های تیمش تا پایان هفته چهاردهم است. ایمان صادقی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را هم دارد از انگیزه‌هایش برای رویارویی با شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌گوید. او با قاطعیت از بقای فجر در لیگ برتر صحبت می‌کند.
 
چهارده بازی و 12 امتیاز، چرا؟
 ما بعد از دو شکست هفته اول در سه بازی بعدی نتایج خوبی را به دست آوردیم اما متأسفانه مصدومیت چند بازیکن اصلی باعث شد تا تغییر سیستم بدهیم و همین تا حدودی شرایط‌مان را سخت کرد. در حال حاضر هم با تلفیقی از جوان‌ها و باتجربه‌ها بازی می‌کنیم و در حال حاضر هم چاره‌ای نداریم جز موفقیت در بازی پیش‌رو.
در چند بازی از حریف‌تان پیش بودید که نتیجه تغییر کرد.
 بله، در همین بازی با تراکتور ما واقعاً مستحق پیروزی بودیم اما یک لحظه تمرکز تیم‌مان از دست رفت و گل تساوی را دریافت کردیم. اگر در آن بازی سه امتیاز را گرفته بودیم با روحیه بهتری این دو بازی را برگزار می‌کردیم.
امروز هم با پرسپولیس بازی دارید.
 من قبلاً بازیکن پرسپولیس بودم و مکتب آنها این است که در هر بازی فقط و فقط برای پیروزی به میدان می‌روند. هیچوقت یاد ندارم که پرسپولیس حتی به تساوی هم فکر کرده باشد. آنها فقط می‌آیند که برنده خارج شوند. بخصوص که هفته گذشته هم پیروز نشدند و همه اینها کار را سخت می‌کند. اما..
اما چه؟
 اما ما نباید لحظه‌ای غفلت کنیم و همه هم قسم شدیم که با امتیاز از تهران برگردیم. طی هفته گذشته هم تمرینات خوبی را انجام دادیم و اگر خواسته‌های تاکتیکی آقای کلانتری را در زمین پیاده کنیم حتماً موفق خواهیم شد. از طرفی بچه‌های ما و حتی خود من که بارها مقابل پرسپولیس بازی کردم انگیزه‌های زیادی دارم.
البته از تیم زمان شما اکثرشان جدا شده‌اند.
 بله، غیر از آقا کریم که همان موقع هم بودند اگر اشتباه نکنم فقط امید عالیشاه از آن تیم باقی مانده است. من دوران خوبی را در این تیم داشتم و زمانی که جدا می‌شویم تازه بیشتر متوجه خواهیم شد که در چه تیمی بازی می‌کردیم. الان هم خدا را شکر شرایط خوبی در فجر دارم و از اینکه پیراهن مقدس این تیم را پوشیدم بسیار خوشحالم.
به نظر می‌رسد این بازی برایت متفاوت است.
 به هر حال بازی با تیم‌های پرطرفدار انگیزه خاصی می‌دهد. بازی با این تیم‌ها باعث بیشتر دیده شدن می‌شود. امیدوارم امروز هم روز خوب ما باشد و بتوانیم دل هواداران فجر را شاد کنیم. برای پرسپولیس هم از بازی بعدی آرزوی موفقیت می‌کنم و بعد از ما می‌توانند امتیازهای‌شان را جمع کنند.
امروز مقابل پرسپولیس دفاع اتوبوسی ندارید.
 ما وقتی به اصفهان رفتیم، با اینکه نتیجه را واگذار کردیم اما حسین ابراهیمی بازیکن این تیم می‌گفت شما فوتبال رو به جلو ارائه دادید که برای‌مان خیلی جالب بود.
همه تیم‌هایی که به شیراز آمده‌اند از زمین ورزشگاه حافظیه گلایه داشتند.
 بارها این مسائل را گفتیم اما کاری روی چمن صورت نمی‌گیرد. باشگاه هم تلاش می‌کند که چمن در بهترین شرایط باشد. مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به تیم فجر داشته باشند. بعد از چند سال به لیگ برتر آمده‌ایم و خوب نیست که چمن نداشته باشیم. من می‌دانم تیم قشقایی هم در این ورزشگاه بازی می‌کند. امیدوارم هر چه زودتر ورزشگاه فارس شیراز آماده شود. حق دارند چون کیفیت لازم را ندارد و جالب اینکه به ما می‌گویند خودتان خواستید زمین این‌طوری باشد، در حالی که خودمان هم اذیت می‌شویم چون به اندازه کافی چمن ندارد. البته سردار بوعلی خیلی برای تیم تلاش می‌کنند اما انتظار داریم که مسئولان شهری هم توجه بیشتری به تیم داشته باشند. من نمی‌دانم چرا زمین ورزشگاه پارس آماده نمی‌شود. شما الان ببینید چمن ورزشگاه انزلی آماده شده و کیفیت خیلی خوبی هم دارد.
فجر لیگ برتری می‌ماند؟
 حتماً چون می‌توانیم در نیم فصل بازیکن جذب کنیم و این مهم خیلی به ما کمک می‌کند. شما شک نکنید که شرایط‌مان در نیم فصل دوم به مراتب بهتر خواهد شد. شاید تیم ما مثل خیلی از تیم‌های متمول نبوده و نتوانسته در فصل نقل و انتقالات با سایر تیم‌ها رقابتی برابر داشته باشد اما شک ندارم با این همدلی و اتحادی که وجود دارد و با تلاش مجموعه باشگاه تیم می‌ماند و ما اصلاً به این موضوع فکر نمی‌کنیم.
 

 


Page Generated in 0.0050 sec