printlogo


کد خبر: 240616تاریخ: 1400/10/23 00:00
معدنچی: اختلاف با یحیی برای گذشته است

مهرزاد معدنچی مربی فجرسپاسی شیراز با اشاره به بازی هفته گذشته تیمش مقابل تراکتور از عملکرد شاگردانش رضایت دارد. او می‌گوید: «ما مقابل تراکتور بازی را خیلی خوب شروع کردیم. نسبت به جایگاه خود در جدول بازیکنان انگیزه بالایی برای پیروزی در این بازی داشتند و به گل نیز رسیدیم اما در دقایقی که باید با تمرکز بیشتری بازی را اداره می‌کردیم نتوانستیم این کار را انجام دهیم و بازیکنان ما احساسی بازی کردند و متأسفانه گل مساوی را خوردیم.»
او انتظار دارد که نگاه‌ها به فجر منطقی باشد: «من با توجه به سابقه حضور در لیگ برتر و بازی در فجر همیشه سعی کرده‌ام احساسی صحبت نکنم و گفتم حالا بعد از 8 سال حضور در لیگ این تیم باید به‌دنبال بقا باشد و در لیگ حفظ شود. مجموعه باشگاه فجر از همان ابتدا و شروع تا الان تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند نتایج خوبی بگیرد اما این موضوع واقعاً سخت است و تیم‌های دیگر نیز در تلاش هستند. » بازیکن سابق پرسپولیس از تقابل امروز با این تیم می‌گوید: «بازی سختی با پرسپولیس داریم. این تیم در سال‌های اخیر ساختار خوبی داشته و نتایج بسیار خوبی گرفته است. با توجه به ناکامی برابر شهرخودرو به طور حتم این تیم در بازی برابر ما انگیزه بالایی خواهد داشت اما مطمئناً تیم ما دست و پا بسته نیست و بازیکنان درست همانند زمان بازی کردن ما برابر این تیم با کوهی از انگیزه حاضر خواهند شد تا بازی خوبی به نمایش بگذارند و امیدوار هستم در تهران بتوانیم از تیم پرسپولیس امتیاز بگیریم.»
معدنچی در مورد اختلاف با گل‌محمدی و کنار گذاشتنش از پرسپولیس توسط سرمربی کنونی این تیم در دوران بازیگری این‌طور می‌گوید: «یحیی گل‌محمدی همیشه برای من قابل احترام بوده است. در جام جهانی 2006 من با ایشان همبازی بودم. هر مربی یک تفکری دارد؛ اکنون که مربی هستم برخی چیزها را درک می‌کنم و می‌دانم که هر بازیکن چه زمانی باید در تیم حضور داشته باشد و چه وظیفه‌ای دارد و مشکلی وجود ندارد. حواشی که به وجود آمد در زمان بازی من بوده اما ایشان همیشه برای من قابل احترام بودند و من ایشان را از نظر اخلاقی و فنی قبول دارم و همیشه برای وی آرزوی موفقیت دارم و خوشحال هستم برابر تیم سابق خود بازی می‌کنم و همبازی‌های قدیمی خودم را می‌بینم.»
 

Page Generated in 0.0054 sec