printlogo


کد خبر: 240615تاریخ: 1400/10/23 00:00
هفته چهاردهم
گل‌های ثانیه پایانی

بازی‌های هفته چهاردهم لیگ یک با اتفاقات جالبی همراه بود. شهرداری آستارا اولین پیروزی‌اش را با پایان رأفت به دست آورد. دو گلی که فرشید پاداش برای این تیم زد، اگرچه یکی از آنها توسط محمد عابد برای قشقایی پاسخ داده شد اما در نهایت باعث شد سه امتیاز بازی خانگی‌شان حفظ شود.
ملوان که به نظر می‌رسد عزم خود را برای لیگ برتری شدن به معنای واقعی‌اش جزم کرده در اهواز پیروزی مقتدرانه‌ای را مقابل استقلال ملاثانی به دست آورد. نیمه اول گلی به همراه نداشت تا اینکه در دقیقه 59 سجاد بازگیر گل اول را زد. اما در ثانیه‌های اضافی بازی انزلی‌چی‌ها دو گل دیگر زدند. ابتدا محمدرضا پورمحمد در دقیقه 2+90 از روی نقطه پنالتی گل دوم را زد و آبی‌ها که تمرکزشان را از دست داده بودند در دقیقه 6+90 روی ضربه پوریا غلامی گل سوم را هم زدند. با این پیروزی ملوان مقتدرانه در صدر قرار گرفت.
بازیکنان خوشه‌طلایی هم هرچه تلاش کردند نتوانستند از خط دفاعی شهرداری همدان عبور کنند و تقابل 90 دقیقه‌ای‌شان گلی به همراه نداشت.
مس شهر بابک هم با تک گل میلاد شعبانلو رایکا را شکست داد تا مشخص شود تیم بابلی بعد از جدایی پیروز قربانی همچنان مشکلات فنی دارد. همین نتیجه را پارس جنوبی جم مقابل ویستاتوربین به دست آورد. حمید نادری در دقیقه 2+90 گل سه امتیازی را برای پارسی‌ها زد.
اما در کرمان تیم مس یک پیروزی دراماتیک داشت. در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی در آخرین ثانیه‌های وقت اضافی بودند میلاد‌ پور ‌صف‌شکن در دقیقه 2+90 از خروج اشتباه گلر و جاگیری غلط مدافع اهوازی استفاده کرد و با ضربه سر دروازه میهمان را باز کرد تا برنده مهم‌ترین بازی هفته مس کرمان باشد.
خیبر هم برای پیروزی خانگی مقابل شاهین بوشهر یک نیمه صبر کرد. در دقیقه 77 میلاد غریبی گل اول را زد. 10 دقیقه بعد شهرام سالاری میزبان را برای دومین مرتبه پیش انداخت و در دقیقه 6+90 هم عباسی گل سوم را زد. شمس‌آذر هم در خانه شکست سنگینی را مقابل آرمان گهر متحمل شد. تیم سیرجانی با برتری 3-1 قزوین را ترک کرد. کمال‌الدین نیکخو، محمودآبادی و نگهداری برای آرمان گهر گل زدند که دو گل در دقایق 90 و 2+90 به دست آمد. وحید نعمتی هم تک گل قزوینی‌ها را زد.
سایپا هم بعد از هفته‌ها ناکامی مقابل تیم انتهای جدولی ماشین‌سازی عقده‌گشایی کرد و با چهار گل میهمانش را شکست داد. هوشمند، غلامی و مهرداد حیدری (2 مرتبه) گل‌های نارنجی‌پوشان را زدند.
 
تابلوی نتایج
شهرداری آستارا 2 قشقایی شیراز یک
خوشه طلایی ساوه صفر شهرداری همدان صفر
مس شهر بابک یک رایکا بابل صفر
پارس جنوبی جم یک ویستاتوربین تهران صفر
مس کرمان یک استقلال خوزستان صفر
استقلال ملاثانی صفر ملوان 3
خیبر خرم‌آباد 3 شاهین شهرداری‌ بوشهر صفر
شمس‌آذر قزوین یک آرمان‌گهر 3
سایپا 4 ماشین‌سازی‌ تبریز صفر
 

 


Page Generated in 0.0049 sec