printlogo


کد خبر: 240594تاریخ: 1400/10/22 00:00
صانعی امروز سرمربی تیم جوانان می‌شود
تکذیب انتخاب شمسایی به جای ناظم‌الشریعه

یکی از مواردی که در دستور جلسه هیأت رئیسه امروز قرار گرفته بود، انتخاب سرمربی تیم فوتسال جوانان است. کمیته فوتسال هفته گذشته برای رسیدگی به این موضوع جلسه تشکیل داده و روی بعضی از گزینه‌ها بحث و بررسی شده است.
علی صانعی که پیش از این هدایت تیم زیر ۲۰ سال ایران را بر عهده داشته و با این تیم به‌عنوان نخستین قهرمانی در آسیا هم دست یافته است، گزینه جدی اعضای کمیته فوتسال بود و قرار است امروز در جلسه هیأت رئیسه نام او به‌عنوان سرمربی تیم فوتسال جوانان معرفی شود. صانعی این تیم را برای مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی (کافا) که برای نخستین بار برگزار می‌شود (بهمن ماه و در کشور قرقیزستان) آماده خواهد کرد.
همچنین بعضی از خبرها حاکی از احتمال تصمیم‌گیری درباره وضعیت سرمربی تیم ملی فوتسال و معرفی وحید شمسایی به جای سیدمحمد ناظم‌الشریعه است. گفته می‌شود شمسایی حتی روز دوشنبه صحبت‌هایی با شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال انجام داده ولی احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال تأکید کرده است که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان در دستور کار هیأت رئیسه قرار ندارد.علاوه بر این در حالی که این روزها صحبت از این است که فدراسیون فوتبال قصد دارد محمد ناظم الشریعه سرمربی فعلی تیم ملی فوتسال را تغییر دهد و وحید شمسایی را روی نیمکت به جای او بنشاند اما ناظم‌الشریعه دیروز (سه‌شنبه) به همراه کادر فنی میشل پتروس و محمدرضا حیدریان از نزدیک شاهد دیدار تیم‌های فردوس قم و کراپ الوند از رقابت‌های لیگ برتر بود.
 

Page Generated in 0.0067 sec