printlogo


کد خبر: 240592تاریخ: 1400/10/22 00:00
خبر

دلتنگی مهدی طارمی برای تیم ملی
دو پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان و سوریه در شرایطی به دست آمد که مهدی طارمی غایب بزرگ اردو بود و همین موضوع بحث‌های زیادی را در میان اهالی فوتبال ایجاد کرد. در این مدت هم جای خالی مهدی طارمی در تیم ملی بخوبی حس می‌شد و هم تأثیر این موضوع در عملکرد طارمی در پورتو.
حالا که این ماجرا تمام شده و طارمی در اردوی سوم بهمن ماه تیم ملی حضور خواهد داشت، دلتنگی‌های این دورانش را در قالب یک استوری نشان داده است.
 
 
مدافع ایرانی نتوانست مؤثر باشد
انتقاد نشریه قطری از رضاییان
نشریه «الوطن» قطر دیروز (سه‌شنبه) در گزارشی با تیتر «السیلیه به کجا می‌روی؟!» درباره مشکلات این تیم و قرار گرفتن در لبه پرتگاه و سقوط به دسته پایین پرداخت. 
در بخشی از این گزارش بلند، نشریه قطری به انتقاد شدید از لژیونرهای السیلیه پرداخت و نوشت: «لژیونرهای السیلیه با عملکرد ضعیفشان در این فصل از لیگ ستارگان باعث شدند تا انتقادهای زیادی از آنها شود. در ابتدای فصل السیلیه با نسیم هنید تونسی، ادریس فتوحی مراکشی و اداما نروژی قرارداد امضا کرد.
رامین رضاییان، مدافع ایرانی به‌دلیل مشکلات عدم گلزنی السیلیه به دستور سامی الطرابلسی، سرمربی تیم در اکثر مواقع به‌عنوان یک مهاجم استفاده شد که موفق ظاهر نشد. بقیه لژیونرها نیز عملکردی ضعیف داشتند.»

Page Generated in 0.0067 sec