printlogo


کد خبر: 240585تاریخ: 1400/10/22 00:00
خبر

شریفی آماده بازی
ایران ورزشی- محمد شریفی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتش دیروز در تمرین گروهی پرسپولیس شرکت کرد و خودش هم اعلام آماگی کرد که می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند. البته با بازگشت کمال کامیابی‌نیا به ترکیب کار شریفی برای فیکس شدن خیلی سخت شده.
 
 
وحدت به فجر نمی‌رسد
ایران ورزشی- از بین بازیکنان مصدوم پرسپولیس وحدت هنانونف شرایط خوبی دارد و دیروز هم با تیم تمرین کرد اما بعید است در بازی با فجر‌سپاسی در لیست باشد و احتمالاً از بازی ذوب‌آهن در جام‌حذفی وارد لیست می‌شود.
 
 
شجاعی جلوتر از عالیشاه 
ایران ورزشی‌- از بین نفرات مصدوم پرسپولیس دیروز علی شجاعی در زمین دودید و تمرین اختصاصی‌اش را دنبال کرد. به نظر می‌رسد او جلوتر از امید عالیشاه است چرا که عالیشاه دیروز در سالن وزنه مشغول بدنسازی بود و اصلاً وارد زمین چمن نشد. از حامد پاکدل هم هیچ خبری نیست و او اصلاً به ورزشگاه شهید کاظمی نمی‌آید!
 
 
سرلک مأمور کیک‌مالی امید
ایران ورزشی- دیروز در حاشیه تمرین پرسپولیس جشن تولد مختصری برای امید عالیشاه کاپیتان سوم سرخ‌ها گرفته شد. عالیشاه که سی سالگی را پشت سر گذاشت دیروز به رسم معمول در تمرین کیک‌مالی شد و مأمور این کار هم کسی نبود جز میلاد سرلک. مثل همیشه حامد لک فردی که تولدش بوده را از پشت مهار کرد و این بار نوبت سرلک بود که صورت عالیشاه را شبیه کیک له شده کند!

Page Generated in 0.0062 sec