printlogo


کد خبر: 240582تاریخ: 1400/10/22 00:00
سراج: از باشگاه و یحیی می‌خواهم آل کثیر را تنها نگذارند
هم پرسپولیس به عیسی کمک کرد هم عیسی به پرسپولیس

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
بهنام سراج مهاجم اسبق پرسپولیس به‌دلیل خوزستانی بودن و کار در تیم صنعت نفت با عیسی آل‌کثیر، مخاطب ما برای مصاحبه در رابطه با آسیب‌دیدگی شدید مهاجم سرخ‌ها قرار گرفت، به همین بهانه دقایقی با سراج هم‌صحبت شدیم.
 
در رابطه با شرایط سختی که برای عیسی آل‌کثیر در پرسپولیس رخ داده چه صحبتی دارید؟
 عیسی با اهداف بزرگی از صنعت نفت به پرسپولیس پیوست و انصافاً در این تیم  هم تمام تلاشش را برای موفقیت انجام داد، البته هم پرسپولیس به او کمک کرد و هم این مهاجم به پرسپولیس. عیسی مهاجمی است که هم در دربی برای پرسپولیس گل زد هم در لیگ قهرمانان گل‌های بسیار حساسی را به ثمر رساند که از یاد کسی نرفته است.
فکر می‌کنید عیسی به چه چیزی در شرایط فعلی‌اش نیاز دارد؟
 شاید بعضی‌ها فکر کنند عیسی اخلاق تندی دارد اما او پسر بسیار با احساسی است. در شرایط فعلی هم که مصدوم شده فکر می‌کنم او بیش از گذشته به محبت و رسیدگی نیاز دارد تا زودتر این دوران سخت را سپری کند و  به ترکیب تیم بازگردد.، به همین دلیل هم از یحیی و باشگاه تقاضا دارم که عیسی را تنها نگذارند، چه بسا با حمایت آنها است که عیسی می‌تواند زودتر برگردد. در سن و سالی که عیسی قرار دارد کار کمی سخت است اما با توجه بیشتر به مهاجم خوب و گلزن خوزستانی حتماً عیسی می‌تواند زودتر مهیا شده و ان‌شاءالله دوباره به میادین بازگردد.
اما پرسپولیس شدیداً به تقویت نیاز دارد و چه بسا مجبور به کنار گذاشتن عیسی از لیست و جذب یک مهاجم دیگر شود؟
 اینها مسائلی است که به تصمیمات کلان باشگاه و کادر فنی پرسپولیس بازمی‌گردد اما پرسپولیس به جذب مهاجمی گلزن که به نوعی بار گلزنی تیم را به دوش بکشد نیاز داشت و این مسأله چه با وجود عیسی و چه بدون عیسی برای پرسپولیس ضروری بود، به همین دلیل و از آنجا که مهاجم خوب داخلی بیرون مانده پیدا نمی‌شود من فکر می‌کنم شاید جذب یک مهاجم خارجی برای پرسپولیس بهترین گزینه باشد.
عملکرد خط حمله پرسپولیس را تا اینجای فصل چگونه ارزیابی کردید؟
 به هر حال با وجود مهاجمان خوبی که در پرسپولیس وجود دارند کمی به لحاظ هجومی مشکل داشت، به همین دلیل تغییراتی را در این منطقه شاهد بودیم اما حالا به نظر می‌رسد که وجود مهاجم خارجی بیش از پیش در پرسپولیس احساس می‌شود.

Page Generated in 0.0042 sec