printlogo


کد خبر: 240573تاریخ: 1400/10/22 00:00
طنزیم
عاقبت قلیان نکشیدن

هومن جعفری
 
خبر را بخوانید و کف کنید:
«کازویوشی میورا ملقب به کازو، مهاجم 54 ساله و ژاپنی تیم فوتبال یوکوهاما ژاپن، تصمیم قطعی خود را برای جدایی از این باشگاه گرفت و در آستانه ورود به 55 سالگی، با یک تیم ژاپنی دیگر برای امضای قرارداد به توافق رسید. کازو در شرایطی در تیم یوکوهاما حضور داشت که از این تیم ژاپنی نیز به‌صورت قرضی عازم تیم سیدنی شد و در لیگ استرالیا توپ می‌زد.
اما حالا با تصمیم قطعی کازویوشی میورا، این مهاجم که ماه آینده میلادی وارد پنجاه و پنجمین سال زندگی‌اش می‌شود، با تیم سوزوکا پوینت گترز به توافق رسیده تا همراه این تیم ژاپنی در فصل جدید رقابت‌های لیگ ژاپن (سطح چهارم رقابت‌ها) باشد. سوزوکا پوینت گترز در فصل گذشته لیگ دسته چهارم ژاپن در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت و حالا باید دید با جذب مهاجم 55 ساله ژاپنی چه عملکردی را در فصل جدید خواهد داشت.»
این عاقبت فوتبال بازی کردن سالم، سراغ رمال نرفتن، قلیان نکشیدن، ساعت 10 شب خوابیدن، رژیم غذایی سفت و سخت داشتن و حرفه‌ای بودن به معنای مطلق کلمه است! استاد احتمالاً تا موقع فوت بازی می‌کند. امسال دسته چهارم است. دو، سه سالی در همین دسته می‌ماند و بعد می‌رود دسته پنجم. تیم بعدی ایشان تیم اتحاد توکیو است که در مسابقات آسیا ویژن توکیو بازی می‌کند. دو، سه سال بعد استاد به تیم فتح کیوتو منتقل می‌شوند که در دسته دوم آسیا ویژن است.
مقصد بعدی ایشان تیم توابع هیروشیماست که یک تیم نیمه حرفه‌ای متشکل از رانندگان اتوبوس‌های بین شهری ترمینال هیروشیماست! این تازه مرحله اول بازیگری است. بعدش برای خودش باشگاه می‌خرد و همانجا مربی بازیکن می‌شود! دمت گرم برادر! بتاز ببینیم تا چه سنی ادامه می‌دهی!
 

Page Generated in 0.0052 sec