printlogo


کد خبر: 240558تاریخ: 1400/10/22 00:00
سوژه

 سؤال هواداران استقلال از مدیرعامل سابق:
چرا مددی مدارک استقلال را کامل نکرد؟
موارد زیادی سبب شده که نام استقلال نیز به مانند پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از فهرست لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. از جمله مهم‌ترین آن باید به بی‌توجهی به انجام به‌موقع حسابرسی رسمی تا تاریخ 31 خرداد و ارائه ترجمه مرتبط در مهلت قانونی، عدم توجه به ضرورت افزایش سرمایه شرکت با توجه به زیان انباشته موجود در اسناد، عدم ارائه صورت وضعیت مالی و بدهی‌های جاری و پیگیری مشکلات و تسویه حساب مالیاتی مورد نیاز و موارد متعدد دیگر اشاره داشت. از طرفی مهلت آماده‌سازی مدارک از اسفندماه سال 1399 آغاز شده و موعد انجام حسابرسی رسمی و قانونی پایان خردادماه سال 1400 بوده اما مجموعه این مدارک و مستندات تا مهرماه سال 1400 که پایان دوره مدیریت و مأموریت احمد مددی در استقلال بوده، آماده و ارائه نشده است. درواقع مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در به وجود آمدن وضعیت کنونی نقشی کلیدی داشته هرچند که بی‌توجهی مدیران فعلی نیز مزید برعلت شده است.

 

عارف تمرین می‌کند، اما...
تردید برای بازگشت نام غلامی به لیست
عارف غلامی، به تمرینات گروهی استقلال بازگشته اما هنوز مشخص نیست که نام او به لیست نهایی استقلال در نیم فصل دوم اضافه شود یا نه. مربیان استقلال درباره این بازیکن به نتیجه قطعی نرسیده‌اند و قرار است بررسی نهایی درباره وضعیت او در روزهای آتی انجام شود. استقلال یک ماه تا اعلام لیست خود برای نیم فصل دوم فرصت خواهد داشت و در دوران نقل و انتقالات 
نیم فصل می‌تواند نسبت به حذف یا اضافه کردن بازیکنان خود اقدام کند. با توجه به اینکه استقلال در خط دفاع نیاز چندانی به بازیکن جدید ندارد، بعید نیست که غلامی همچنان از لیست استقلال بیرون باشد و فصل بعد نام او در فهرست نهایی استقلال قرار بگیرد.

 

 چشم امید استقلال به درآمد انتقال صیادمنش
اگر اللهیار صیادمنش به باشگاه 
هال سیتی منتقل شود، طبق توافقی که از سوی فتحی با باشگاه فنرباغچه ترکیه انجام شده، سود خوبی نیز به استقلال خواهد رسید. در آن توافق مدیرعامل سابق باشگاه استقلال با باشگاه ترکیه‌ای شرط کرده بود که باشگاه استقلال باید از سهم انتقال صیادمنش به تیم‌های دیگر از طریق باشگاه فنرباغچه سود خوبی نصیبش شود که این بند در قرارداد بازیکن ایرانی باشگاه فنرباغچه قرار دارد. در روزهای اخیر خبرهایی درباره حضور صیادمنش در باشگاه اندرلشت بلژیک مطرح شد. پیامد آن نیز صحبت از حضور این بازیکن در باشگاه هال سیتی بود که پیشنهاد این باشگاه انگلیسی بسیار چشمگیر است. طبق برآوردی که شده از انتقال صیاد‌منش به باشگاه انگلیسی حدود 30 میلیارد تومان نصیب باشگاه استقلال خواهد شد که همین رقم کافی است تا طلب استراماچونی پرداخت شود. استقلالی‌ها این روزها سخت پیگیر وضعیت صیادمنش هستند. به این بازیکن به‌عنوان یک نقطه امید برای افزایش توان مالی خود می‌اندیشند.
 
 
یامگا در آستانه محرومیت
 یامگا از جمله بازیکنان استقلال است که به‌دلیل نوع فوتبال و فیزیک بدنی‌اش اغلب در صحنه‌های درگیری حضور داشته و به همین دلیل در دیدارهای گذشته این تیم ۳ بار با کارت زرد داوران جریمه شخصی شده است تا در آستانه محرومیت و از دست دادن یکی از دیدارهای تیمش قرار بگیرد. حمید حاج‌ملک داور اهل صومعه‌سرا داور بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان است و اگر این داور مقابل چشمان یامگا کارت زرد از جیبش در‌آورد، این بازیکن از حضور در بازی بعدی تیم استقلال محروم می‌‎شود. مرادمند دفاع وسط استقلال در زمینه کارت گرفتن رکوردار است و تاکنون دو بار از حضور در مسابقات لیگ برتر محروم شده است. مجیدی نشان داده به بازیکنان خارجی تیمش علاقه زیادی دارد و حذف احتمالی یامگا از بازی بعدی استقلال می‌تواند باعث نگرانی این مربی شود.
 
 
حساب‌های استقلال همچنان بسته است
 درحالی که قرار بود حساب‌های باشگاه استقلال در هفته جاری باز شود و مراودات مالی این باشگاه طبق روال گذشته انجام گیرد، اما همچنان حساب‌های استقلال مسدود است و این باشگاه نمی‌تواند کار مالی خاصی انجام دهد. در چنین شرایطی مشخص نیست که چرا برخی مسئولان کنونی باشگاه استقلال نسبت به حذف از لیگ قهرمانان آسیا ایراد می‌گیرند. این موضوع کاملاً گویای آنچه زیر پوست استقلال می‌گذرد، هست و نشان می‌دهد این باشگاه در بخش مالی با مشکلات زیادی مواجه است. خبرنگار ایران ورزشی دراین باره از مسئولان باشگاه استقلال کسب اطلاع کرد که مشخص شد تلاش برای بازگشایی حساب‌ها ادامه دارد. اما باید توجه داشت که به طول کشیدن این ماجرا ممکن است تبعات تلخی برای این باشگاه داشته باشد و باید هرچه زودتر موانع برداشته شود.

 


Page Generated in 0.0058 sec