printlogo


کد خبر: 240547تاریخ: 1400/10/22 00:00
چرا قبل از بازنشستگی رئیس دست به کار نشدید؟
گلایه‌های دیرهنگام علی‌حسینی

ایران ورزشی - سعید علی‌حسینی، سرمربی تیم‌های پایه وزنه‌برداری در حالی از بی‌توجهی به وضعیت وزنه‌برداران نوجوان و جوان به واسطه مطرح شدن بحث سرپرستی و خلأ ایجاد شده تا زمان معرفی سرپرست این مجموعه گلایه دارد که تا قبل از بازنشسته شدن علی مرادی رئیس سابق این مجموعه روزه سکوت گرفته بود.
سعید علی‌حسینی، سرمربی تیم‌های پایه وزنه‌برداری کشورمان حالا که بحث سرپرستی وزنه‌برداری قوت گرفته است، از فرصت پیش آمده استفاده کرده و با انتقاد از بلاتکلیفی فعلی تأکید دارد اگر فکری به حال وزنه‌برداران نوجوان و جوان خانه‌نشین نشود تبعات این بی‌توجهی هرچه باشد (مثل مثبت شدن تست دوپینگ وزنه‌برداران پایه) برعهده او نیست! نکته جالب توجه درخصوص انتقادات و گلایه‌های سرمربی تیم‌های پایه وزنه‌برداری این است که او در زمان ریاست علی مرادی، اردوی تیم‌های پایه را از تهران و پایتخت به زادگاهش اردبیل انتقال داده بود و حتی بعد از موضوع دوپینگی شدن وزنه‌بردار مدال‌آورش در رقابت‌های جهانی جوانان در کشور عربستان سکوت کرد و هیچ صحبتی حتی برای دفاع از خودش نیز مطرح نمی‌کرد!
اما حالا که وزارت ورزش به‌دنبال معرفی یک سرپرست موقت برای انجام کارهای روی زمین مانده وزنه‌برداری و مساعد کردن شرایط فعلی برای برگزاری مجمع انتخاباتی و تعیین رئیس جدید برای این فدراسیون المپیکی است، سعید علی‌حسینی یادش افتاده که به وزنه‌برداران نوجوان و جوان توجه نمی‌شود. آنقدر که او معتقد است، اگر فکری به حال خانه‌نشینی وزنه‌برداران ملی‌پوش نوجوان و جوان نشود، قطعاً خطرات احتمالی حاصل از این بی‌توجهی هرچه باشد از گردن او ساقط است و  برعهده کسانی است که از ادامه تمرینات اردویی این رده سنی حمایت نمی‌کنند!
 

Page Generated in 0.0049 sec