printlogo


کد خبر: 240543تاریخ: 1400/10/22 00:00
شروع اولین چرخه انتخابی از امروز

 رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی به‌عنوان مهم‌ترین رویداد داخلی سال‌جاری از صبح امروز در سالن آزادی شهر گرگان برگزار می‌شود. براساس چرخه انتخابی تیم ملی، تنها ۶ مدال‌آور رقابت‌های جهانی نروژ از حضور در این رقابت‌ها معاف هستند و سایر کشتی‌گیران مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی باید در این مسابقات که بدون ارفاق وزن برگزار می‌شود، شرکت کنند. کشتی‌گیرانی که از این مسابقات معاف نیستند، در صورت غیبت از چرخه‌ انتخابی تیم ملی کنار گذاشته می‌شوند.
همچنین به‌دلیل اهمیت بسیار بالای این رقابت‌ها سهمیه‌های اضافی برای استان‌های مازندران (۱۰ نفر)، تهران (۵ نفر) و لرستان (۵ نفر) که در رقابت‌های نروژ نماینده داشته‌اند، در نظر گرفته شده است.
در رابطه با این رقابت‌ها باید گفت که نفر اول ضمن باقی ماندن در چرخه انتخابی تیم‌ملی، مستقیماً به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شود. نفرات دوم و سوم مشترک در چرخه باقی می‌مانند و مجوز حضور مستقیم در جام‌تختی را به دست می‌آورند. همچنین به سایر کشتی‌گیرانی که در رقابت‌های قهرمانی کشور در جمع نفرات اول تا سوم قرار نگیرند، این مجوز داده خواهد شد تا در رقابت‌های انتخابی جام‌تختی حضور پیدا کنند.

Page Generated in 0.0067 sec