printlogo


کد خبر: 240541تاریخ: 1400/10/22 00:00
خبر

 پیروزی سیچوآن در روز خوب حامد حدادی 
تیم بسکتبال سیچوآن، در روز دبل دبل حامد حدادی هفتمین برد خود را در این فصل لیگ چین به دست آورد. در ادامه رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال چین (CBA)، تیم سیچوآن بلو والز در حضور ۲۸ دقیقه‌ای حامد حدادی، با نتیجه ۱۰۵ - ۷۸ برابر نینگبو راکتز پیروز شد. در این دیدار حامد حدادی موفق شد ۱۳ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۷ پاس گل ثبت کند. امتیاز‌آورترین بازیکن سیچوآن اما «گو جینلین» بود که ۲۵ امتیاز را به دست آورد. به این ترتیب سیچوآن پس از ۴ شکست متوالی موفق به کسب هفتمین پیروزی خود در این فصل شد تا با ۷ برد و ۱۴ باخت، در رتبه ۱۵ این رقابت‌ها قرار بگیرد.
 
  
جدال ۶ تیم برای راهیابی به پلی‌آف
شروع رقابت از 3 بهمن
دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته برای مشخص شدن ۴ تیم راه یافته به مرحله پلی‌آف، سوم تا هشتم بهمن در تهران برگزار می‌شود. در حال حاضر ۶ تیم مس شهر بابک کرمان، ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری گنبد، صنعت نفت آبادان، مدافعان شمال و شهرداری ارومیه جایگاه اول تا ششم را در جدول رده‌بندی سوپر لیگ والیبال نشسته به خود اختصاص داده‌اند که دور برگشت این رقابت‌ها برای تعیین ۴ تیم برتر جهت حضور در پلی‌آف از سوم تا هشتم بهمن در تهران برگزار می‌شود.
 
 
3 بهمن، تعیین تکلیف انتخابات نابینایان
بعد از یکی دو بار جابه‌جایی، بالاخره قرار شد مجمع انتخاباتی فدراسیون کم‌بینایان و نابینایان، سوم بهمن برگزار شود. قرار بود اولین انتخاباتی که در دی ماه برگزار می‌شود، مجمع فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان باشد اما این انتخابات عقب افتاد. وزارت ورزش روز دوشنبه 4 بهمن را برای زمان برگزاری مجمع انتخاباتی تعیین کرد اما حالا خبر می‌رسد که این مجمع سوم بهمن برگزار می‌شود. 
 
 
بدمینتون‌بازها از اول بهمن در اردو
اردوی تیم‌های ملی بدمینتون در رده سنی بزرگسالان و جوانان در دو بخش مردان و زنان از اول بهمن آغاز می‌شود. این اردو که با هدف آماده‌‌سازی ملی‌پوشان برای مسابقات بین‌المللی فجر شیراز برگزار می‌شود، تا ۱۱ بهمن در سمنان ادامه دارد. محمد پایروند، علیرضا کرمی، امیر قاسمی، صالح سنگ‌تراش، فرزین خانجانی، علی فقیه خراسانی، امیر جباری، مهدی رضایی، سعید بابیانی، حسن متقی، مهران شهبازی و آرمین زکی‌زاده ملی‌پوشان دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.
 
 
زنان در دامغان
اردوی تیم ملی بدمینتون زنان نیز از یکم تا ۱۱ بهمن در دامغان برگزار می‌شود. نسیم صفایی، هاله همدانچی، یگانه تفرشی، شیوا پذیرفکار، رومینا تاجیک، ساغر رفیعی، فاطمه بابایی، کیانا هاشمی، نازنین زمانی، ساره امینیان، مبینا ندایی و هاجر کبیری دعوت شده‌ها به این مرحله از اردو هستند.
 
 
جوانان پسر و دختر در محلات و شاهرود
اردوی تیم پسران جوان نیز از یکم تا هفتم بهمن در محلات برگزار می‌شود. محمد گلچین، سیدحسین احمدی، محمد‌یاسین طلایی، پارسا الوندی، جواد شبیر محمدی، محمد معین خاکی، مهدی حاج‌طالبی، عادل صورتی، علی حیاتی، محمد زرچی، امیرمحمد حاج‌ملک، امیرحسین حسنی و محمد باقری آسا دعوت‌شدگان به این اردو هستند. اردوی تیم ملی بدمینتون دختران جوان نیز با حضور زهرا رباطی، رامینا زارعی، فائزه اسد‌نژاد، فاطمه‌زهرا اسدی، فردوس فروغی، سما آهنگر، آیسان شوریده، مهرو روشنایی، آیدا عنایتی، مریم سلطانی، فاطمه فنایی، فاطمه مونس‌خواه، الهام عبادی و ستایش کرمانی از یکم تا دهم بهمن در شاهرود برگزار می‌شود.
 

Page Generated in 0.0047 sec