printlogo


کد خبر: 240540تاریخ: 1400/10/22 00:00
لیدر قلدر دستگیر شد
کمالوند ترک عادت نکرد

فراز کمالوند عادت به ترک عادت ندارد. او در بیشتر سال‌های گذشته همین رویه را در پیش گرفته و چند تیم هم عوض کرده است. او فصل قبل به استقلال تهران اضافه شد و بعد از بازی‌های گروهی لیگ قهرمانان و بلافاصله پس از بازگشت به تهران به دفتر مدیرعامل سایپا رفت تا مشخص شود همان روزهایی که همراه مجیدی بود با سایپایی‌ها مذاکره کرده است. کمالوند اما همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد خیلی زود استعفا داد و مدعی شد که به هیچ عنوان برنمی‌گردد اما برای بازی با استقلال برگشت و بعد از آن دوباره استعفا داد. مقصد بعدی این مربی که بسرعت برق و باد عملی شد باشگاه تراکتور بود. روز اول حضور دوباره‌اش در این تیم از خاطرات گذشته و برنامه چند ساله‌اش حرف زد اما هنوز لیگ شروع نشده بود که کناره‌گیری کرد و سر از نفت مسجدسلیمان درآورد!
آنجا هم گفت که قصد استعفا ندارد و می‌ماند اما باورش سخت بود تا اینکه حمله لیدرها به رختکن تیم رخ داد تا بهترین و شاید منطقی‌ترین بهانه و دلیل برای جدایی باشد. کمالوند و مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان در دو روز اخیر، جلسات فشرده‌ای برای بررسی وضعیت و ادامه همکاری برگزار کردند.
 در حالی که پیش‌نویس متن فسخ قرارداد هم از ظهر روز دوشنبه تنظیم شده بود، کمالوند همان شب با مدیران باشگاه نفت برای پایان همکاری به توافق نهایی رسید و اهواز را به مقصد تهران ترک کرد. البته با توجه به شانس بالایش برای انتخاب تیم بعید به نظر می‌رسد که مدت زمان زیادی را بدون تیم سپری کند.
اما آن لیدری که بعد از درگیری با تعدادی از بازیکنان نفت مسجدسلیمان خیلی صریح و بی‌پروا مدعی شد که تعدادی از بازیکنان را کتک زده و باز هم می‌زند پس از پیگیری مراجع قضایی دستگیر شده است. رحمان بن‌سعید، دادستان مسجدسلیمان در این باره می‌گوید:‌ «سوای هجوم تعدادی از لیدرها به بازیکنان و کادرفنی این تیم در رختکن، پس از بازی با صنعت نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر که در صورت شکایت بازیکنان و کادر فنی این مسأله نیز پیگیری خواهد شد، به‌دلیل انتشار کلیپ در فضای مجازی و خدشه وارد کردن به مسجدسلیمان و قوم بزرگ و بااصالت بختیاری یکی از لیدرهای باشگاه نفت توسط پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان مسجدسلیمان دستگیر شده است و در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد. انتظار داشتیم لیدرهای تیم به حفظ آرامش کمک می‌کردند نه اینکه خود عاملی برای ایجاد تشنج شوند.»
البته مدیران باشگاه در تلاش برای بازگرداندن این مربی هستند.
 
 
از فکری و مرفاوی تا فیروز کریمی و ‌پورموسوی
یک استقلالی سرمربی نفت می‌شود؟
نفت مسجدسلیمان با شرایط دشواری دست‌ و پنجه نرم می‌کند و علاوه بر گرفتاری‌های مالی و حاشیه‌ای، از بابت نتیجه‌گیری هم موفق عمل نکرده و حالا یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود به همین خاطر مدیران این باشگاه در روزهای اخیر بر میزان تحرک خود افزوده‌اند تا تیم را از حالتی که به آن گرفتار شده، نجات بدهند.صرفنظر از اینکه فراز کمالوند می‌ماند یا می‌رود، قطعاً تا پایان هفته شانزدهم و آغاز تعطیلات نیم‌فصل احتمال اینکه روی نیمکت نفت اتفاقاتی رخ بدهد بسیار کم است ولی اگر مشکلات حل نشود و روند نتیجه‌گیری نیز متحول نگردد، کاملاً بدیهی است که احتمال تغییر سرمربی وجود دارد.البته مدیریت باشگاه نفت تاکنون علیه کمالوند موضع‌گیری نکرده و تمام شایعات پیرامون انتخاب جانشین برای او را تکذیب می‌کند ولی حرف و حدیث‌ها حکایت از آن دارد که نام چند سرمربی در مسجدسلیمان به‌عنوان گزینه‌های احتمالی مطرح شده است. محمود فکری، فیروز کریمی و صمد مرفاوی که جملگی آنها سابقه هدایت استقلال تهران را در کارنامه خود دارند، از جمله افرادی هستند که نامشان به طور جدی میان هواداران نفت دهان به دهان می‌چرخد و البته به این افراد باید سیروس‌ پورموسوی سرمربی اسبق استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان را هم اضافه کرد ولی مدیران باشگاه همان‌طور که گفتیم، این گزینه‌ها را تأیید نمی‌کنند.
 

 


Page Generated in 0.0073 sec