printlogo


کد خبر: 240537تاریخ: 1400/10/22 00:00
سوژه

 حدادی‌فر: تارتار گفته‌هایش را یادش رفته
کاپیتان سابق ذوب‌آهن در واکنش به صحبت‌های تارتار درباره ماجرای کنار گذاشتن این بازیکن از جمع سبزپوشان اصفهانی می‌گوید که او فقط فرار رو به جلو می‌کند و صداقت کافی را ندارد. قاسم حدادی‌فر می‌گوید: «با تمام احترامی که برای آقای تارتار قائل هستم اما او صداقت کافی را ندارد و فراموش کرده به من چه گفته است. او روز اول به من گفت باید باشی و برخی حرف‌ها زد که نقضش را ثابت کرد. در این مقطع درست نیست بیشتر از این صحبت کنم و فقط می‌توانم بگویم تارتار گفته‌هایش را یادش رفته و فقط فرار رو به جلو می‌کند. این مسأله برای من قابل درک نبود و به هر قیمتی نمی‌توانم در یک تیم بمانم.»
 او علاقه زیادی به مربیگری دارد: «نمی‌خواهم از فوتبال دور شوم و دارم کارهایش را انجام می‌دهم. در دوران فوتبالم هم تحصیلاتم را دنبال می‌کردم و اکنون هم دارم ادامه می‌دهم. در کنار اینها به‌دنبال کار مربیگری هم هستم. واقعاً دور از فوتبال بودن سخت است و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.»
 
 
شهرخودرو در آستانه کسر امتیاز
با پایان یافتن مسابقات لیگ برتر در فصل بیستم بار دیگر مالکیت پدیده مشهد به فرهاد حمیداوی و هولدینگ شهرخودرو واگذار شد و این آغازی بر مشکلات این تیم بود. 
نخستین حاشیه و مشکل عدم توافق مدیران این تیم با مهدی رحمتی بود که در نهایت به فسخ قرارداد این سرمربی جوان رسید تا محمدرضا مهاجری جانشین وی روی نیمکت شهرخودرو خراسان شود. اما این پایان کار نبود و رحمتی از باشگاه مشهدی به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد و در نهایت این کمیته، باشگاه شهرخودرو را به پرداخت 2 میلیارد و 400 میلیون تومان غرامت به این مربی جوان محکوم کرد.
 باشگاه شهرخودرو تنها یک هفته فرصت دارد که در خصوص این رأی اعتراض کند و 10 روز فرصت دارد که بدهی این مربی را پرداخت کند در غیر این صورت این تیم در خطر کسر امتیاز یا سقوط به دسته پایین‌تر قرار خواهد داشت.همچنین باشگاه شهرخودرو مطالبات کوزین مربی ایتالیایی خود را نیز هنوز پرداخت نکرده است و با توجه به مشکلات مالی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند بعید است بتواند مطالبات مربیان سابق خود را پرداخت کند.

Page Generated in 0.0055 sec