printlogo


کد خبر: 240530تاریخ: 1400/10/22 00:00
نگاهی به هفته چهاردهم
دوئل مدعیان در کویر

اکبر منتشلو
 
هفته چهاردهم لیگ فوتبال دسته اول کشورمان در حالی استارت خواهد خورد که ملوان همچنان به صدرنشینی و شکست‌ناپذیری‌اش در این دوره از رقابت‌ها ادامه می‌دهد. این تیم صدرنشین در این هفته باید در خانه استقلال ملاثانی به مصاف این تیم برود. به نظر می‌رسد صدرنشین در برابر تیم شانزدهم جدول کار سختی نداشته باشد هر چند استقلال ملاثانی نیز در خانه خود تیم ضعیفی نخواهد بود. مس کرمان که توانسته با یک امتیاز کمتر از صدرنشین در رده دوم جدول قرار بگیرد، این هفته در خانه خود به مصاف تیم سوم جدول یعنی استقلال خوزستان خواهد رفت که برنده این بازی شاید بتواند صدرنشینی را از ملوان بگیرد. مس و استقلال خوزستان در هفته‌های اخیر، امتیازات خوبی کسب کرده‌اند و بازی مهم این هفته در کرمان برگزار خواهد شد.
خیبر خرم‌آباد تیم رده چهارمی در خانه خود به مصاف شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت. این تیم هم مثل تیم بالاسری خود توانسته بود هفته گذشته را با برد به پایان برساند و این هفته به مصاف شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت که هفته گذشته را با تساوی از زمین خارج شد. خوشه طلایی ساوه هفته گذشته مقابل آرمان گهر و بیرون از خانه یک برد خوب کسب کرد و با این برد خوشه طلایی تا رده پنجم جدول بالا آمد، در این هفته ساوه‌ای‌ها باید به مصاف شهرداری همدان بروند که هفته گذشته با مس شهر بابک مساوی کرد. این بازی همسایه‌ها خواهد بود. شمس آذر قزوین میزبان آرمان گهر خواهد بود. قزوینی‌ها هفته گذشته را با باخت مقابل ملوان صدرنشین سپری کردند و امیدوار هستند در این هفته و در خانه خود بتوانند به سه امتیاز دست پیدا کنند. قشقایی شیراز میهمان شهرداری آستارا خواهد بود و مصاف شهرداری‌چی‌ها را در حالی به نظاره خواهیم نشست که شهرداری آستارا هفته گذشته را با باخت سپری کرده و میهمان این هفته‌اش نیز با باخت روبه‌رو شده بود؛ بازنده‌های هفته گذشته، این هفته امیدوار به کسب امتیاز هستند. مس شهر بابک در این هفته میزبان رایکا بابل است و مس در حالی این بازی را استارت خواهد زد که هفته گذشته بیش از یک امتیاز کسب نکرده و در این بازی خانگی مقابل رایکا بازنده هفته گذشته، به کسب سه امتیاز فکر می‌کند.
تیم پارس جنوبی جم در این هفته به مصاف ویستاتوربین تهران می‌رود و این تیم بازنده هفته گذشته هم مقابل دیگر بازنده هفته گذشته در خانه خود به فکر کسب سه امتیاز است و بالاخره بازی سایپا مقابل قعرنشین جدول یعنی ماشین‌سازی تبریز در خانه سایپا، برگزار خواهد شد و در این بازی سایپا امیدوار به کسب سه امتیاز مقابل قعرنشین است. به جز بازی شهرداری آستارا و قشقایی شیراز که از ساعت 13:30 شروع می‌شود، بقیه بازی‌ها رأس ساعت 14:00 استارت خواهند خورد.
 
 
چهارشنبه 22 دی 1400
شهرداری آستارا قشقایی شیراز، ساعت 13:30
خوشه طلایی ساوه شهرداری همدان، ساعت 14:00
مس شهر بابک رایکا بابل، ساعت 14:00   
پارس جنوبی جم ویستاتوربین تهران، ساعت 14:00   
مس کرمان استقلال خوزستان، ساعت 14:00 
استقلال ملاثانی ملوان، ساعت 14:00   
خیبر خرم‌آباد شاهین شهرداری‌بوشهر، ساعت 14:00   
شمس آذر قزوین آرمان گهر، ساعت 14:00  
سایپا ماشین‌سازی ‌تبریز، ساعت 14:00
 

 


Page Generated in 0.0072 sec