printlogo


کد خبر: 240527تاریخ: 1400/10/22 00:00
تاتنهام – چلسی؛ 23:15
نبرد برای فینال

یک پای چلسی در فینال جام اتحادیه است. آنها حالا به ورزشگاه تاتنهام می‌روند تا کارشان در مرحله نیمه‌نهایی را به سرانجام برسانند. مردان توماس توخل توانستند در بازی رفت با تاتنهام، با نتیجه دو بر صفر پیروز شوند و تنها 90 دقیقه فاصله دارند تا به فینال برسند. پیش از بازی رفت، صحبت‌های زیادی درباره اولین بازگشت آنتونیو کونته به استمفوردبریج مطرح شده بود، اما این مربی سابق چلسی پس از بازی گفت که فاصله تاتنهام با چلسی آشکار بود. تاتنهام مقابل مورکامب در جام حذفی هم نزدیک بود حذف شود، اما در هر حال توانست به دور بعد راه یابد. به این ترتیب، کونته در هشت بازی‌ای که در ورزشگاه خانگی تیم روی نیمکت نشسته، هفت برد و یک تساوی کسب کرده است. سفیدهای لندن در آن دیدارها دست‌کم دو گل زده‌اند و این بار هم باید همین‌قدر بی‌رحم باشند تا بتوانند به حذف چلسی فکر کنند. چلسی در جام حذفی با تمام قوا به مصاف تیم چسترفیلد رفت که در لیگ انگلیس حضور ندارد و این باعث تعجب بعضی تماشاگران شد. تیم توخل در آن مسابقه با نتیجه پنج بر یک پیروز شد.
آنها در این فصل در چهار تورنمنت برای قهرمانی می‌جنگند، هرچند که در لیگ برتر بختشان کم شده است. اما تیم توخل به‌دنبال فتح جام اتحادیه است. چلسی در 10 بازی اخیر در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده – که البته پنج بازی با تساوی به پایان رسیده – ولی آنها در هفت بازی اخیر خارج از خانه خود، در شش مسابقه دست‌کم دو گل را زده‌اند. ضمن اینکه چلسی سه بازی پیاپی است که تاتنهام را بدون گل خورده می‌برد. تاتنهام در هشت دیدار اخیر با چلسی، تنها یک بار در فوریه 2019 توانسته دو گل به چلسی بزند.
 
اخبار دو تیم
خبر بد برای تاتنهام اینکه سون هیونگ مین در بازی رفت دچار درد عضلانی شد و احتمالاً تا دیدارهای ملی غایب خواهد بود. اریک دایر پس از بیماری و مصدومیت خفیفی که داشت، حالا برمی‌گردد و استیون برخواین هم شاید به این بازی برسد. در هر حال، کریستین رومرو بازی نخواهد کرد. کونته با توجه به مصدومیت سون باید تصمیم سختی بگیرد و دله آلی و برایان گیل هم برابر مورکامب خوب نبودند. به این ترتیب شاید هری وینکس دوباره در خط میانی به میدان برود و کونته از سیستم 2-5-3 استفاده کند. ادوار مندی، دروازه‌بان چلسی هم با سنگال به جام ملت‌های آفریقا رفته و البته دچار ویروس کرونا هم شده است. مشخص نیست که تیاگو سیلوا و انگولو کانته – که آنها هم کرونا گرفته‌اند – به این بازی برسند یا نه. 

Page Generated in 0.0047 sec