printlogo


کد خبر: 240519تاریخ: 1400/10/21 00:00
نامه قطع همکاری سرمربی نفت مسجدسلیمان در آستانه بازی با استقلال
مجیدی و کمالوند به هم نمی‌رسند

استقلال در هفته پایانی نیم‌فصل میهمان نفت مسجدسلیمان است و همه منتظر رویارویی فرهاد مجیدی و دستیار فصل قبلش بودند، ولی دیروز خبر رسید که فراز کمالوند از تیم خوزستانی جدا می‌شود و آنها مقابل تیم صدرنشین بدون سرمربی خواهند بود.
در آخرین بازی نفت مسجدسلیمان مقابل صنعت نفت آبادان یکی از لیدرها با کمالوند و برخی از بازیکنان درگیر شد تا این مربی تصمیم به جدایی بگیرد. بعد از این ماجرا سرپرست باشگاه نفت و فرماندار شهرستان با کمالوند و بازیکنان صحبت و به آنها اطمینان خاطر دادند که شرایط برای حضور آنها در مسجدسلیمان مهیا است، با این حال این مربی تمایلی به ادامه همکاری ندارد.
لیدری که با بازیکنان درگیر شد، بعد از این ماجرا ویدیویی منتشر و بازیکنان را تهدید کرد که در صورت تکرار نتایج ضعیف این اتفاق تکرار خواهد شد. حالا خبر می‌رسد که این لیدر دستگیر شده، با این حال کمالوند معتقد است اتفاقی که در آبادان رخ داده، تمرکز تیم را بر هم زده و با توجه به ناراحتی بازیکنان او نیز نمی‌خواهد به کارش ادامه بدهد.
در همین حال باشگاه دیروز نامه‌ای منتشر کرد که بر اساس آن قرارداد کمالوند فسخ خواهد شد و با توجه به دریافت نیمی از رقم قراردادش، این مربی دیگر ادعای مالی نخواهد داشت.
نفت مسجدسلیمان از سه بازی قبلی تنها یک امتیاز گرفته و با سقوط به رده ما قبل آخر جدول شرایطی بحرانی دارد. 
هر چند درگیری اخیر اتفاق ناخوشایندی محسوب می‌شود، ولی به نظر می‌رسد که نتایج ضعیف هفته‌های گذشته و بحران فنی تیم هم در تصمیم کمالوند بی‌تأثیر نیست. نفت مسجدسلیمان از 14 بازی تنها یازده امتیاز دارد و در صورتی که نتواند شرایط فنی تیمش را ارتقا بدهد، در کنار پدیده گزینه جدی سقوط خواهد بود.
 

Page Generated in 0.0061 sec