printlogo


کد خبر: 240511تاریخ: 1400/10/21 00:00
اتفاق عجیب در قطر؛ لغزش با لژیونرهای ایرانی
قهرمان‌های سابق، کاندیداهای سقوط امروز

نشریه «الرایه» قطر دیروز (دوشنبه) در گزارشی به اتفاق عجیب در لیگ ستارگان قطر با گذشت نیم‌فصل اول این لیگ پرداخت.
نکته این گزارش کسب نتایج ضعیف از سوی باشگاه‌های قطری در این فصل از لیگ ستارگان است که باعث شد تا تیم‌های نیمه دوم جدول با فاصله نزدیک به هم قرار بگیرند و همه تا پایان فصل خطر سقوط را احساس می‌کنند.
قطر، الشمال و الریان با کسب 12 امتیاز به ترتیب در رده هشتم، نهم و دهم قرار دارند. الریان در این فصل شجاع خلیل‌زاده را در اختیار دارد و جزو تیم‌های لبه پرتگاه قرار گرفته است. در جدول 12 تیمی لیگ ستارگان هر سال 2 تیم به دسته پایین سقوط می‌کنند.با نگاه به نیمه دوم جدول لیگ، الاهلی با در اختیار داشتن حسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم ملی کشورمان با کسب 13 امتیاز در رده هفتم قرار دارد. این تیم نسبت به بقیه تیم‌ها احتمال کمتری برای سقوط به دسته پایین‌تر دارد.
الخور با 9 امتیاز و در نهایت السیلیه با 5 امتیاز کاندیدای اصلی سقوط هستند. السیلیه در این فصل رضاییان را در اختیار دارد و بیشتر از همه لژیونرهای ایرانی خطر سقوط را حس می‌کند. تیم فوتبال السیلیه قطر به همراه رامین رضاییان، مدافع ایرانی‌اش این روزها در شرایط سختی قرار دارد و با کسب 5 امتیاز کاندیدای اول سقوط به دسته پایین‌تر است.در این شرایط بد باشگاه السیلیه با شوک جدیدی مواجه شد. طبق اعلام این باشگاه قطری، علی جاسمی یکی از بازیکنان کلیدی تیم رباط صلیبی پاره کرده و فصل را از دست داد. السیلیه به همراه رضاییان، آنقدر در بحران است که نشریه استاد الدوحه روز گذشته در گزارشی به فروپاشی این تیم پرداخته بود. سران باشگاه السیلیه برای تجدیدقوا می‌خواهند چندین بازیکن خارجی جدید به خدمت بگیرند و باید دید در زمستان رضاییان با این شرایط در این تیم ماندنی می‌شود یا جزو بازیکنان لیست خروجی باشگاه قطری قرار می‌گیرد. 
 

Page Generated in 0.0041 sec