printlogo


کد خبر: 240509تاریخ: 1400/10/21 00:00
لژیونرها

تک به تک بزرگی که علیپور از دست داد
در چهارچوب هفته هفدهم لیگ پرتغال، یکشنبه شب، تیم فوتبال ماریتیمو در حضور علیپور در لحظات پایانی مقابل پورتیموننزه به برتری 2 بر یک رسید و توانست به رده نهم جدول صعود کند.
در این مسابقه علیپور در ترکیب اصلی ماریتیمو قرار داشت و 61 دقیقه برای این تیم بازی کرد. او از سایت سوفا اسکور نمره پایین 6/4 را به‌دست آورد و یکی از بدترین بازیکنان تیمش نام گرفت.
مهاجم کشورمان در این مسابقه یک موقعیت بزرگ را نیز از دست داد و تک به تک خوبی را به بیرون زد. او دو بار به سمت دروازه حریف شوت زد که هر 2 بار در چهارچوب قرار نداشت. علیپور یک دریبل موفق نیز داشت و توانست از 14 پاس، 10 پاس موفق به ثبت رساند.
 
 
بازگشت عابدزاده با کلین شیت 
در ادامه بازی‌های هفته بیست و سوم لالیگا ۲ اسپانیا، تیم فوتبال پونفرادینا که امیر عابدزاده را در اختیار دارد، برابر ساراگوسا به تساوی بدون گل رسید. مارکا در توضیح درباره این بازی به درخشش امیر عابدزاده اشاره کرده و نوشته، در این دیدار امیر عابدزاده، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران بعد از مدتی دوری از میادین به‌دلیل کرونا توانست کلین‌شیت کند و دروازه خود را بسته نگه دارد. به این ترتیب پونفرادینا با این نتیجه ۳۸ امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.
امیر عابدزاده در این دیدار چند بار ناجی دروازه تیمش شد و توانست دروازه پونفرادینا را بسته نگه دارد تا شب درخشانی را رقم بزند و در بازگشت به میادین کلین‌شیت کرد. او یکی از بهترین‌های میدان بود. مارکا با اشاره به درخشش عابدزاده نوشت مهم‌ترین سیو او در این دیدار در دقیقه ۷۴ رخ داد که او توانست با یک شیرجه بلند دروازه تیمش را نجات دهد و مانع از گل خوردن تیمش شود.
 
 
ارزش صیادمنش از استقلال تا فنرباغچه 
قیمت مهاجم تیم ملی 8 برابر شد
اللهیار صیادمنش، مهاجم آینده‌دار استقلالی‌ها بود که در سال 2019 با مبلغ 753هزار یورو با قراردادی 5 ساله راهی باشگاه فنرباغچه ترکیه شد. صیادمنش جوان نتوانست در ابتدای حضورش توانایی‌هایش را در ترکیب فنرباغچه ثابت کند و نیمکت‌نشین شد و بلافاصله به‌صورت قرضی به تیم دسته اولی استانبول اسپور رفت.مهاجم جوان ایرانی در استانبول اسپور نیم فصل در دسته یک ترکیه بازی کرد ولی دوباره شانس کمی برای عرض اندام پیدا کرد.باشگاه فنرباغچه دوباره این بازیکن را به‌صورت قرضی راهی زوریا اوکراین کرد تا تجارب بیشتری را کسب کند. مهاجم ایرانی در لیگ اوکراین یک و نیم سال بازی کرد و درخشش خوبی به همراه تیم اوکراینی داشت و اکنون با گذشت نزدیک به 3 سال از انتقالش به فنرباغچه ارزش این بازیکن 8 برابر شده است.سایت «cumhuriyet» ترکیه در این زمینه نوشت: صیادمنش وقتی در سال 2019 از استقلال تهران به فنرباغچه آمد با مبلغ 753 هزار یورو منتقل شد اما بعد از گذشت 3 سال ارزش این بازیکن ایرانی به 5/5 میلیون یورو رسیده و یعنی قیمتش 8 برابر شده است. طبق گزارش‌های رسیده از ترکیه صیادمنش 3 پیشنهاد روی میز دارد. هال‌سیتی انگلیس، اندرلخت بلژیک و گزتپه ترکیه از مشتریان این مهاجم ایرانی هستند.
 
 
 آینده قایدی و نوراللهی چه می‌شود؟
نشریه «الاتحاد» امارات در گزارشی به وضعیت مبهم لژیونرهای قدیمی و جدید شباب الاهلی در نقل و انتقالات زمستانی پرداخت که باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. این رسانه معتبر اماراتی، نوشت: «توماس اولسن نروژی و فدریکو کارتابیا آرژانتینی، دو لژیونر جدید شباب الاهلی هستند که با وجود تأیید مهدی علی، مربی تیم اما مدیران باشگاه تا الان قرارداد این دو بازیکن خارجی جدید را ثبت نکرده‌اند. این کوتاهی مدیران باشگاه در ثبت قراردادها باعث شده تا هواداران الاهلی نگران شوند.
هواداران شباب الاهلی منتظر هستند تا مدیران باشگاه وارد عمل شوند تا قرارداد لژیونرهای جدید ثبت شود و تکلیف بقیه بازیکنان خارجی نیز مشخص شود. البته این تنها غفلت باشگاه شباب الاهلی نیست چون هنوز آینده لژیونرهای تیم یعنی نوراللهی و قایدی، دو بازیکن ایرانی، ادواردو برزیلی و عزیز جانیوف ازبک مشخص نیست و همه این بازیکنان بلاتکلیف هستند.

Page Generated in 0.0054 sec