printlogo


کد خبر: 240496تاریخ: 1400/10/21 00:00
خبر

 شرط اعزام ورزشکاران به بازی‌های پاراآسیایی چین
کسب رکورد سوم آسیا
دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان با اشاره به اعزام ۶ رشته معلولان به بازی‌های پاراآسیایی چین، شرط اعزام به این بازی‌ها را کسب حداقل رکوردی برابر با نفر سوم آسیا عنوان کرد.
مسعود حمیدی درباره وضعیت اردوهای آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی چین و مشکلاتی نظیر ماجرای تغذیه تیم شنا گفت: «شاهین ایزدیار از وضعیت تغذیه اولین اردوی آماده‌سازی انتقاد داشت و مربی تیم و حتی خود من نیز در جریان این موضوع نبودیم و از طریق رسانه متوجه مشکل او شدیم. اما الان مشکل تغذیه وی با هماهنگی که با مربی و رئیس انجمن شنا داشتیم، مرتفع شده است.»
دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان در پایان از بسکتبال باویلچر، والیبال نشسته، دوومیدانی، تیراندازی زنان و مردان، شنا و وزنه‌برداری به‌عنوان رشته‌های اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی چین نام برد و گفت: «همان‌طور که در بازی‌های پارالمپیک توکیو یکی از سیاست‌های کمیته اعزام ورزشکاران شانس مدال بود، در بازی‌های پاراآسیایی چین نیز چنین سیاستی اجرا خواهد شد، البته حداقل رکورد ورودی در نظر گرفته شده برای شرکت در این بازی‌ها، کسب رکورد نفر سوم آسیا است. در حقیقت تلاش بر این است که همانند توکیو به این بازی‌ها نیز کاروان کیفی و مدال‌آور اعزام کنیم.»
 
 
برای اولین بار در تاریخ داوری کشتی در اتحادیه جهانی
انتخاب دو ایرانی به‌عنوان کمک‌مدرس
اتحادیه جهانی کشتی طی ایمیلی به فدراسیون کشتی اعلام کرد، دو داور ایرانی با درجه داور المپیکی و S1 به‌عنوان کمک‌مدرس داوری این اتحادیه انتخاب شدند. با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی فدراسیون کشتی؛ محمد مصلایی‌پور داور المپیکی و S1 و رئیس کمیسیون داوران کشتی و نیما صادقی داور درجه S1 کشورمان به‌عنوان کمک‌مدرس داوری این اتحادیه انتخاب شدند. پیش از این به‌صورت رسمی تنها مرحوم مهدی خالدی به‌عنوان مدرس داوری در اتحادیه جهانی کشتی (فیلا) فعالیت می‌کرد اما پس از آن، نمایندگان کشورمان به‌صورت رسمی به‌عنوان مدرس یا کمک‌مدرس انتخاب نشده بودند.

 


Page Generated in 0.0051 sec