printlogo


کد خبر: 240466تاریخ: 1400/10/21 00:00
خبر

خوش‌حسابی رقیب استقلال
پرسپولیس و پرداخت مطالبات سازمان لیگ
اختلافات مالی میان استقلال و سازمان لیگ بر سر پرداخت سهم تبلیغات محیطی به اوج خود رسیده و مشکلات ایجاد شده بر سر حساب بانکی باشگاه استقلال موجب شده است تا سهم مورد نظر سازمان لیگ که میان مدیران آن و مسئولان باشگاه استقلال از قبل توافق شده بود، واریز نشود.
استقلال و پرسپولیس چندی قبل پس از تلاش فراوان توانستند مجوز استفاده از فضای تبلیغات محیطی در زمان برگزاری دیدارهای خانگی خود را بگیرند و از آن به عنوان یک پیروزی بزرگ در امر درآمدزایی یاد می‌کردند.
 اتفاقی که البته در رابطه با پرسپولیس شرایطی کاملاً متفاوت با استقلال ایجاد کرده است و اخباری که از داخل سازمان لیگ می‌شنویم حکایت از آن دارد که پرسپولیسی‌ها برخلاف استقلال توانسته‌اند بخش اعظمی از مطالبات و سهم سازمان لیگ بابت برگزاری دیدارهای خانگی خود را بپردازند و از این بابت مشکلی با متولی برگزاری رقابت‌های لیگ حرفه‌ای ندارند .
ظاهراً استقلال بالغ بر 13 میلیارد تومان در این ماجرا به سازمان لیگ بدهکار است.
 
 
بازگشت سیدجلال به ترکیب اصلی؟
سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در بازگشت به ترکیب تیم، توانست در روند کسب پیروزی‌‎ها نقش تأثیرگذاری داشته باشد. این بازیکن اما بعد از 4 بازی، دچار مصدومیت شد. مصدومیتی قدیمی که گاهی اوقات شماره 4 تیم را آزار می‌دهد. عدم حضور سیدجلال در بازی مقابل پدیده باعث شد بار دیگر سرخپوشان روی آسمان گل بخورند و خط دفاع متزلزلی مقابل تیم قعرنشین جدول داشته باشند. حالا از اردوی سرخ‌ها خبر می‌رسد که سیدجلال شرایط بهتری پیدا کرده و می‌خواهد به ترکیب اصلی بازگردد. اگر این اتفاق رخ بدهد، باید منتظر نیمکت‌نشینی فرشاد فرجی باشیم. سیدجلال در 5 قهرمانی قبلی پرسپولیس حضور داشته و رد پای او در مهم‌ترین افتخارات فوتبال ایران از جمله حضور در جام جهانی برزیل نیز به چشم می‌خورد. مصدومیت‌های پی‌در‌پی شاید باعث شود حسینی تصمیم بگیرد تا آخرین سال فوتبالش را دنبال کند، هر چند هنوز دلش با پرسپولیس است و هرگاه او را در ترکیب اصلی نمی‌بینیم، دست و دل هواداران می‌لرزد.

Page Generated in 0.0044 sec