printlogo


کد خبر: 238617تاریخ: 1400/9/17 00:00
تحقیر وزنه‌برداری بی‌سابقه است
علی مرادی: اگر نمی‌خواهند، می‌روم

علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری این روزها حسابی عصبانی و البته ناراحت است. فدراسیون اون تحت شدیدترین انتقادها قرار گرفته و ظاهراً پولی هم در بساط ندارد تا این زمستان را سر کند. او دیروز در دیدار با صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک حرف‌هایی زد که به خوبی فشارها روی فدراسیون وزنه‌برداری را نشان می‌داد. مهم‌ترین حرفش هم این بود: «اگر وزنه‌برداری اولویت نیست بگویید در فدراسیون را ببندیم.»
او در بازدید صالحی امیری از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری پیش از اعزام به قهرمانی جهان ازبکستان گفت: «با توجه به شرایط بدی که از لحاظ پشتیبانی داریم، من می‌خواستم وزیر را ببینم اما نشد. تیم دارد می‌رود اما باید پشتیبانی ارزی شود. ما پول نداریم که ارز تهیه کنیم. تاکنون چنین تحقیری در تاریخ وزنه‌برداری اتفاق نیفتاده است. ما دو فرش در خانه داریم، آن را می‌فروشیم که بتوانیم ورزشکاران را اعزام کنیم. من واقعاً ناراحتم. اگر وزنه‌برداری اولویت نیست بگویید در فدراسیون را ببندیم.»
مرادی ادامه داد: «اجازه ندادند ما با وزیر حرف بزنیم. مقام معظم رهبری اگر وزنه‌برداری موفق شود، خوشحال می‌شوند اما یک عده معاند در داخل و خارج از کشور هستند که از مقام‌آوری وزنه‌برداری ناراحت می‌شوند. چند روز است که نمی‌توانم از استرس بخوابم و این ظلم مضاعف را به وزنه‌برداری می‌کنند. اگر می‌خواهند نباشم، بگویند می‌روم‌. ما واقعاً لنگ 50-‌40 هزار دلار هستیم. چطور با مربیان خارجی قراردادهای کلان می‌بندند.»

Page Generated in 0.0062 sec