printlogo


کد خبر: 238616تاریخ: 1400/9/17 00:00
آلگری امیدوار به قرعه آسان برای یووه در لیگ قهرمانان
رابیو: می‌دانم که باید بهتر از این باشم

آدرین رابیو از بازیکنان مستعدی است که هنوز نتوانسته از پتانسیل بالایش استفاده کند. او در سال‌های گذشته پیراهن تیم‌های بزرگی مثل پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و تیم ملی فرانسه را به تن کرده، ولی همیشه منتقدانی داشته که او را به کم‌کاری یا کند کردن ریتم بازی متهم می‌کنند. او در یوونتوس هم از انتقادات رسانه‌های ایتالیایی در امان نبوده، با این حال آلگری همچنان از او استفاده می‌کند. رابیو دیروز در کنار سرمربی یوونتوس در نشست خبری حاضر شد تا درباره بازی امشب مقابل مالمو در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کند. صعود یووه قطعی شده، ولی آنها به دنبال سه امتیاز هستند تا در رقابت با چلسی شانس سرگروهی را از دست ندهند.
رابیو که یکی از بازیکنان اصلی یووه خواهد بود به خبرنگاران اعتراف کرد که از عملکردش رضایت ندارد و باید بهتر از این باشد: «در این فصل هنوز گلی نزده‌ام و باید گل بزنم. همچنین باید پاس‌های گل بدهم. این موضوع به من و تیم کمک خواهد کرد. می‌دانم که باید بهتر از این کار کنم.» رابیو این فصل به درخواست آلگری در پست هافبک چپ بازی می‌کند، ولی معتقد است که در این پست هنوز جا نیفتاده: «من هافبک وسط هستم و ترجیح می‌دهم در میانه زمین بازی کنم. ولی برای کمک به تیمم توان بازی در کناره را هم دارم، فقط باید خودم را با خواسته سرمربی تطبیق بدهم.»
او در جریان پیروزی دو بر صفر یکشنبه مقابل جنوا با سوت‌های اعتراضی هواداران تیمش روبه‌رو شد، ولی از این بابت نگران نیست و گفت: «من حرفه‌ای هستم. ده سال است که در این شغل فعالم و فوتبال را می‌شناسم. فقط باید روی کار خودم در زمین تمرکز کنم و با تمام وجود برای تیمم تلاش کنم. بازی خوب تنها روشی است که می‌تواند شرایط را تغییر بدهد. فکر می‌کنم از نظر تاکتیکی در ایتالیا پیشرفت کرده‌ام. من هنوز بازیکن جوانی محسوب می‌شوم.»
رابیو درباره بازی با مالمو گفت: «هنوز می‌توانیم صدرنشین بشویم و باید این بازی را ببریم. ما در مالمو خوب بازی کردیم (برد سه بر صفر). آنها بازیکنان قدرتمندی دارند و قهرمان لیگ سوئد هستند.»
یووه این روزها در رده پنجم لیگ ایتالیاست و رابیو امیدوار است که وضعیت بهتر شود: «ما یوونتوس هستیم و انتظار داشتیم که رتبه بهتری داشته باشیم. در چند بازی اخیر خوب بودیم و تلاش کردیم که کیفیت بهتری ارائه بدهیم. این گام رو به جلویی است و هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده.» یووه که یازده امتیاز با میلان صدرنشین فاصله دارد، در هفته‌های آینده با ونتزیا، بولونیا و کالیاری روبه‌رو می‌شود.
آلگری درباره ترکیب یوونتوس گفت: «مقابل مالمو ماتیا پرین درون دروازه می‌ایستد و دانیله روگانی، آلکس ساندرو و آدرین رابیو هم در ترکیب اصلی هستند. پائولو دیبالا هم نیاز به بازی دارد و در ترکیب خواهد بود. بونوچی هم دیگر بازیکن ثابت ما است. امیدوارم که بتوانم به متیو دی‌چلیو هم دقایقی بازی بدهم. بقیه بازیکنان هم با توجه به بازی شنبه در ترکیب خواهند بود.» او درباره بازی با مالمو هم گفت: «ما سازماندهی بهتری در زمین داریم، ولی معلوم نیست که تا پایان فصل با سیستم چند بازی قبلی ادامه بدهیم. مثلاً مقابل مالمو می‌توانیم از گوش‌ها استفاده کنیم. مهم این است که هر بازی را با تفکر خوبی شروع کنیم، خوب بازی کنیم و ببریم. ما در لیگ عقب افتاده‌ایم و چهار تیم بالای جدول با سرعت زیادی پیشروی می‌کنند. باید به بردهای‌مان ادامه بدهیم و قدم به قدم پیش برویم.»
آلگری اضافه کرد: «باید در لیگ قهرمانان نسبت به دو فصل قبل نتیجه بهتری بگیریم. باید با شرایط خوبی به مرحله حذفی برسیم و از آنجا تورنمنت جدیدی شروع می‌شود. دوشنبه قرعه مشخص می‌شود و برای پیشروی به کمی شانس هم نیاز دارید.»
 

Page Generated in 0.0058 sec