printlogo


کد خبر: 238600تاریخ: 1400/9/17 00:00
پنالتی ما کاملاً درست بود
آذرباد: پاس توکلی را نمی‌شد گل نکرد

مصاحبه
ناصرقراگزلو     
 
محسن آذرباد، بازیکن تهاجمی تیم مس رفسنجان موفق شد مقابل ذوب‌آهن با به ثمر رساندن یک گل سهم مؤثری در پیروزی پر گل تیم رفسنجانی ایفا کند.
 
 فکر پیروزی پر گل در ورزشگاه فولادشهر را داشتید؟
هیچ چیزی در فوتبال دور از دسترس نیست. ما مقابل تیم ذوب‌آهن واقعاً خوب و با برنامه ظاهر شدیم و زحمت زیادی کشیدیم و مزد تلاشمان را هم با پیروزی پر گل گرفتیم.
ذوبی‌ها روی یک صحنه به شدت به گرفته نشدن پنالتی‌شان معترض بودند.
به هیچ وجه آن صحنه‌ای که ذوبی‌ها معترض بودند درست نبود و صد درصد تصمیم داور در پنالتی نگرفتن آن صحنه درست بود.
و پنالتی شما.
بله آن پنالتی درست بود و داور خیلی خوب با نزدیک بودن به صحنه، پنالتی را به سود تیم ما اعلام کرد. به نظرم داوری هیچ تأثیری در برد پر گل تیم‌مان نداشت و در واقع داور دیدارمان مقابل ذوب‌آهن خیلی شجاعانه سوت زد و اشتباه تأثیرگذاری در بازی مرتکب نشد.
شاید ذوب‌آهن خیلی ضعیف بود.
اصلاً. بازی ما با آنها روزی بود که تقریباً تمام فرصت‌های ما تبدیل به گل شد. بازی‌مان مقابل ذوب‌آهن از آن روزهایی بود که از اول بازی تیم میزبان را پرس کردیم و قدرت خودمان را بر تیم ذوب‌آهن تحمیل کردیم و اجازه ندادیم برنامه‌های تاکتیکی‌شان در زمین به طور کامل اجرا شود.
منشا هم خوب برای‌تان گل می‌زند.
بله منشا واقعاً مهاجم خیلی خوبی است و گلزنی مطرح و فرصت‌طلب محسوب می‌شود که فعلاً توانسته گل‌های خوبی را به ثمر برساند و حتی بالاتر از مهاجمان دیگر در امر گلزنی قرار بگیرد. در هر حال هدف همه بازیکنان تیم‌مان موفقیت تیم است و همه کادر و تک‌ تک بازیکنان خیلی دقیق و خوب کارشان را انجام می‌دهند که نتیجه‌اش هم موفقیت تیم‌مان بوده است.
خودت هم یکی از گل‌ها را به ذوب‌آهن زدی.
پاس شاهین توکلی، هم تیمی‌ام به من آنقدر خوب و دقیق بود که مرا در موقعیت تک به تک قرار داد و به همین دلیل اصلاً نمی‌شد آن پاس دقیق را گل نکرد.
بازی بعدی‌تان هم مقابل تیم تراکتور است.
تراکتور تیم خوب و بزرگی است و ما هم در خانه می‌دانیم که باید با تمام توان تلاش کنیم و به هر شکل ممکن در خانه پیروز شویم و سه امتیاز خانگی را به جمع امتیازاتمان اضافه کنیم.
امسال چندم می‌شوید؟
تیم ما دومین فصل حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند و به همین دلیل درصددیم که رتبه‌ای در حد شخصیت تیم‌مان کسب کنیم و برای آن بجنگیم و تلاش داشته باشیم.
چرا حرفی از کسب سهمیه نمی‌زنی؟
من فکر می‌کنم نباید با عنوان کردن رده و رتبه‌ای خاص تیم‌مان را تحت فشار قرار دهیم چون در این صورت ممکن است تیم را ناخواسته تحت فشاری قرار دهیم که قطعاً به سودش نخواهد بود.
 

Page Generated in 0.0064 sec