printlogo


کد خبر: 238599تاریخ: 1400/9/17 00:00
مصاحبه و خبر

گودرزی: از نتایج فولاد راضی هستیم
اسماعیل گودرزی، نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه فولاد خوزستان درباره عملکرد این تیم و برخی شایعات در مورد نارضایتی مسئولان این باشگاه از نتایج جواد نکونام می‌گوید: «کدام اولتیماتوم؟ ما از نتایج نکونام راضی هستیم. ۲ بازی را برده و در ۲ بازی مساوی کرده است. در بازی با تراکتور هم آنقدر حریف بسته بازی کرد که هیچ کاری از فولاد بر نمی‌آمد. حریف در تمام طول بازی در زمین خودش دفاع می‌کرد و عملکرد ما طبیعی بود. در این هفته‌ها نتایج خیلی تیم‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس هم راضی‌کننده نبودند. این اتفاقات در فرآیند تیمی طبیعی است. اختلاف ما با صدر جدول کم است و با یک بازی می‌توانیم در بالای جدول جای بگیریم. از این رو ما از عملکرد تیم راضی هستیم. از وقتی نکونام آمده تیم هم انگیزه بیشتری گرفته و هم روند نتیجه‌گیری بهتر شده است. نکونام از چهار بازی ۸ امتیاز گرفته است. قاعده اصلی بیش از ۲ امتیاز است و اگر در بازی با نساجی هم برنده شویم به استاندارد نتیجه‌گیری می‌رسیم.» او درباره شکایت باشگاه قشقایی از آنها به دلیل عقد قرارداد با بازیکن این تیم می‌گوید: «در این مورد نمی‌توانم اظهارنظر کنم چرا که گرشاسبی شخصاً مسئول رسیدگی و پاسخگویی به این مسائل است. مدیرعامل قشقایی چیزی را اعلام کرده اما روند کار حقوقی است و جزو وظایف من نیست.»
 
 
ذوب‌آهن هم به جمع معترضان داوری اضافه شد
باشگاه ذوب‌آهن اعتراض رسمی خود را نسبت به قضاوت دیدار مقابل مس رفسنجان به سازمان لیگ فوتبال کشور ارسال کرد. در نامه آنها اینطور آمده است: «پس از داوری پر از اشتباه دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان و با توجه به بررسی صحنه‌های بازی توسط دوربین‌های مستقر در باشگاه و تصاویر گرفته شده از زوایای مختلف و حصول اطمینان از اشتباهات مکرر داوری، باشگاه ذوب‌آهن اعتراض رسمی خود را نسبت به قضاوت ضعیف این دیدار به سازمان لیگ فوتبال کشور ارسال کرد. شایان ذکر است که داور دیدار مذکور پس از اعلام نکردن پنالتی به نفع تیم ذوب‌آهن و خطای قبل از گل سوم موجب تغییر روال بازی شد.»
 
 
باشگاه ماشین‌سازی: اکبرپور خودش فسخ کرد
میثم مصائبی، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در خصوص اینکه علیرضا اکبرپور گفته بود قراردادش با این باشگاه فسخ نشده، می‌گوید: «از 28 آبان به ماشین‌سازی آمدم و قرارداد اکبرپور پیش از آن فسخ شده بود. برای رشتبری (سرمربی پیشین ماشین‌سازی) کارت مربیگری صادر شده بود و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، او چگونه می‌توانست روی نیمکت بنشیند؟ اکبرپور بزرگ و پیشکسوت ماست اما اگر قلباً ماشین‌سازی را دوست دارد و می‌خواهد به آن کمک کند، به حواشی دامن نزند. چرا برای تیم حاشیه ایجاد می‌کنید؟ اکبرپور گفته «من شناختی روی بازیکنان ندارم». آیا سولدو از روز اول تراکتور را می‌شناخت؟ اگر رونالدو را هم بیاورید، باید او را در تمرینات ببینید و متوجه شوید کدام بازیکن کیفیت بیشتری دارد. اکبرپور در بحرانی‌ترین شرایط به ماشین‌سازی آمد و اگر این بار در تیم فعالیت می‌کرد، مربیگری او می‌سوخت؛ پس من به اکبرپور خدمت کردم. اگر او از ماشین‌سازی شناخت ندارد، چرا اصرار به بازگشت دارد؟» او درباره پرداخت نشدن مطالبات این مربی می‌گوید: «مبلغ قرارداد اکبرپور کم بود و به گونه‌ای نیست که آن را مطالبه کند. اکبرپور قراردادش را فسخ کرد و گفت نمی‌آیم.»
 
 
موافقت با خروج موقت نساجی از مازندران
پس از برگزاری دیدار نساجی - پیکان در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهدای ساری، ساکت الهامی به مدیران باشگاه نساجی اعلام کرد که تا آماده شدن ورزشگاه شهید وطنی به فکر تأمین زمین دیگری برای برگزاری مسابقات تیمش باشند، چون زمین چمن ورزشگاه شهدای ساری کیفیت لازم را برای برگزاری مسابقات ندارد. از این رو مسئولان باشگاه نساجی در پی فراهم کردن خواسته سرمربی تیم‌شان برآمدند و طی نامه‌نگاری با هیأت فوتبال استان خراسان رضوی و توافق با آنها خبر از برگزاری بازی‌های خانگی سرخپوشان در ورزشگاه امام رضا (ع) دادند. بعد از این اقدام، باشگاه نساجی اعلام کرد از این به بعد تیم فوتبال این باشگاه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به میدان خواهد رفت، اما مسئولان ورزش استان مازندران مخالفت خود را با این موضوع اعلام و شاگردان الهامی بازی بعدی خانگی‌شان مقابل پدیده را هم در ورزشگاه شهدای ساری برگزار کردند. پس از این مسابقه اما ایزد سیف‌الله‌پور اعلام کرد که تا زمانی که چمن ورزشگاه شهدای ساری ترمیم نشود، نساجی در این ورزشگاه بازی نخواهد کرد.
 برهمین اساس، اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیأت فوتبال استان مازندران با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ از موافقت‌شان مبنی بر خروج موقت نساجی از مازندران و برگزاری بازی‌های شاگردان الهامی در ورزشگاه امام رضا (ع) خبر دادند. بدیهی است هر زمانی که چمن ورزشگاه شهدای ساری مرمت شد، نساجی بازی‌های خانگی‌اش را در ساری برگزار خواهد کرد.
 

Page Generated in 0.0051 sec