printlogo


کد خبر: 238591تاریخ: 1400/9/17 00:00
سرگیجه سازمان لیگ
پیکان - استقلال به دستگردی برگشت

 
در حالی که اعلام شده بود به دلیل مخالفت شورای تأمین با برگزاری بازی پیکان و استقلال در ورزشگاه شهید دستگردی تهران مخالفت شده و این بازی باید قطعاً در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود اما دوباره سازمان لیگ اعلام کرد که این بازی در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهد شد!
 یکی دیگر از دلایلی که موجب شده بود محل برگزاری این بازی به ورزشگاه انقلاب کرج منتقل شود، برگزاری یک بازی لیگ یک در روز چهارشنبه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران بود.
 در حالی که قرار است پنج‌شنبه استقلال در دستگردی مقابل پیکان قرار بگیرد، یک روز قبل از آن بازی تیم‌های سایپا و پارس جم در لیگ یک در همین ورزشگاه برگزار می‌شود و حالا با قطعی شدن برگزاری این بازی در ورزشگاه دستگردی مشخص می‌شود که ناهماهنگی‌های بسیاری در برگزاری رقابت‌های فوتبال بخصوص در تهران وجود دارد. 
ظاهراً مسئولان ورزشگاه دستگردی با وجود فشاری که به زمین چمن این ورزشگاه وارد خواهد شد، موافقت خود را با برگزاری این بازی انجام داده‌اند. البته ممکن است دوباره محل برگزاری این بازی تغییر کند چون برخی منابع خبری از احتمال برگزاری این بازی در دستگردی خبر داده‌ا‌ند که محتمل بودن به معنای آن است که شاید دوباره این بازی به ورزشگاه انقلاب کرج منتقل شود. 
جایی که چندان خوشایند بازیکنان استقلال نیست و در روزهای گذشته این موضوع مورد انتقاد برخی بازیکنان که سابقه بازی در این ورزشگاه را دارند نیز قرار گرفته است. به هر حال شکل برگزاری فوتبال ایران به گونه‌ای است که هر احتمالی را نمی‌توان نادیده گرفت. حتی اگر دیدید این بازی در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد چندان متعجب نشوید! قطعاً خبر تغییرات پی در پی محل برگزاری این بازی در روح و روان بازیکنان و مربیان استقلال هم تأثیر خواهد گذاشته چون ظهر دیروز به استقلالی‌ها گفته شده بود بازی قطعاً در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود اما عصر اعلام شد بازی در دستگردی است!

Page Generated in 0.0046 sec