printlogo


کد خبر: 238586تاریخ: 1400/9/17 00:00
فاطمی: مطهری و قاسمی‌نژاد از خارجی‌ها بهترند

 
فراز فاطمی مهاجم سابق استقلال در خصوص تساوی در دربی ۹۷ گفت: «این بازی از لحاظ کیفی حرفی برای گفتن نداشت و آنطور که باید باشد تا هواداران علاقه‌مند به فوتبال هیجان‌زده و خوشحال شوند، نبود. به نظرم این دربی هم مورد رضایت طرفداران و کارشناسان قرار نگرفت. قبل از دربی هم در خصوص پیش‌بینی این دیدار گفته بودم بازی مساوی می‌شود، چون ترس از نباختن ناخودآگاه باعث می‌شود تا بازی با شرایط مساوی پیش برود، یعنی هر دو تیم و مربیان‌شان می‌گویند ما فقط نبازیم.»
مهاجم سابق استقلال در ادامه گفت: «وقتی تیمی با احتیاط بازی می‌کند و می‌خواهد نتیجه را نبازد، هرگز بازی دلچسب نمی‌شود. از نظر فنی هم این موضوع روی کیفیت کار تأثیرگذار شده و زمانی که برای نباختن به میدان می‌روید ۶ تا ۷ نفر در زمین خود می‌مانند تا مبادا تیم‌شان ضدحمله بخورد که در نهایت خروجی کار چنین دیداری از آب در می‌آید.»
فاطمی درباره اشکال کار مهاجمان استقلال گفت: «زود است بخواهیم دو مهاجم استقلال را قضاوت کنیم اما نظر شخصی من این است که بازیکنانی مانند قاسمی‌نژاد و مطهری از لحاظ سطح کیفی از دو بازیکن خارجی استقلال بالاتر هستند اما باز هم تأکید می‌کنم باید چند هفته دیگر صبر کنیم تا آنها با شرایط مطابقت پیدا کنند. در هر صورت این دو برای اولین بار است که به فوتبال ایران می‌آیند و حداقل ۲ ماه زمان می‌برد تا با شرایط آب و هوایی و حضور در لیگ و فرهنگ جدید تطبیق پیدا کنند. باید به آنها زمان داد و سپس در آینده در خصوص این دسته از بازیکنان قضاوت کرد. در سال‌های گذشته قاسمی‌نژاد بازیکن با کیفیتی در فوتبال ایران محسوب می‌شده و یا ارسلان مطهری در دربی‌ها همیشه مؤثر واقع بوده و جزو گلزنان دربی به شمار می‌رود، بنابراین برتری خاصی که بازیکنان خارجی استقلال بخواهند نسبت به این دو مهاجم نشان بدهند من در آنها ندیدم.»
فاطمی درباره اینکه آیا در صحنه دقایق پایانی برای استقلال پنالتی رخ داد یا خیر گفت: «در این خصوص کارشناسان داوری باید نظر بدهند اما به عنوان یک فوتبالی نظر من این است که آن صحنه پنالتی بود.»

Page Generated in 0.0046 sec