printlogo


کد خبر: 238575تاریخ: 1400/9/17 00:00
مجوز سفر ما به بلژیک صادر نشد
ایراندوست: بدون بازی تدارکاتی کار مشکلی داریم

یکی از مشکلات همیشگی تیم زنان، انجام ندادن بازی‌های تدارکاتی است. به همین خاطر هم هست که این روزها مریم ایراندوست را ناراحت‌تر از همیشه می‌بینیم. سرمربی تیم زنان درباره شرایط اردوی تیم ملی می‌گوید: «شرایط سخت است. تنها بازی تدارکاتی که قطعی شده بود، بازی با شارلروای بلژیک بود که خیلی هم امیدوار بودیم کمپ خوبی داشته باشیم و با یک تیم اروپایی بازی کنیم که متأسفانه این بازی هم لغو شد و به دلایلی که قبلاً هم گفتم و ما در رنکینگ شرایط خوبی نداریم، خیلی از تیم‌ها دعوت ما را نپذیرفتند و این الان بزرگ‌ترین دغدغه ما است.»
ایراندوست درباره چرایی لغو اردوی بلژیک هم اینچنین صحبت می‌کند: «هر کشوری که ما را دعوت می‌کند، شورای برون‌مرزی باید مجوز را بدهد تا تیم اعزام شود اما این مجوز صادر نشد. همه چیز هم از سمت شارلروای بلژیک و هم فدراسیون فوتبال مهیا بود و حتی ما با پرواز چارتر به بلژیک می‌رفتیم و خیلی مسائل دیگر اما اردوی ما لغو شد و تیم ضرر کرد و بزرگ‌ترین ضربه را خوردیم. 
البته فدراسیون فوتبال از اردیبهشت‌ماه و بعد از تشکیل تیم ملی همه شرایط را برای ما فراهم کرد و می‌شود گفت که دلسوزانه پای کار بود اما بعد از صعود اتفاقاتی افتاد که ما خیلی دغدغه داریم. لغو بازی تدارکاتی مشکلی است که در آینده ضررش را خواهیم دید.»
ایراندوست در پایان می‌گوید: «ما برای اولین‌بار به جام ملت‌ها صعود کردیم و در بین 12 تیم شرکت‌کننده، تنها تیمی هستیم که اولین تجربه خود را می‌گذراند. متأسفانه خیلی کم‌تجربه هستیم. 
 برنامه‌ای که داده بودم این بود که هر ماه یک بازی تدارکاتی داشته باشیم که با 4 بازی خوب به این تورنمنت بتوانیم برویم که متأسفانه این یکی از مشکلات ما است. موضوع دیگر هم حضور بازیکنان در لیگ و آسیب‌دیدگی آنهاست و در مجموع شرایط خوبی نداریم.»
 

Page Generated in 0.0053 sec