printlogo


کد خبر: 238572تاریخ: 1400/9/17 00:00
لژیونرها

واکنش میلاد محمدی به پاس گل در دربی
فقط کارم را انجام دادم
تیم آ. ا. ک دربی آتن برابر پاناتینایکوس را با پیروزی یک بر صفر به پایان رساند. تک گل این بازی را شیمانسکی روی پاس میلاد محمدی به ثمر رساند. میلاد محمدی، بازیکن خط دفاعی آ. ا. ک آتن درباره این بازی گفت: «خوشحالم که تیمم با کمک من توانست برنده بازی دربی باشد. درباره پاس گلم هم باید بگویم که فقط کارم را انجام دادم. در دربی قبلی آتن برابر المپیاکوس اشتباه بزرگی مرتکب شدم اما خوشحالم در دربی جدید پاس گل دادم. در این بازی به صورت گروهی سخت کار کردیم و بابت کمک به تیمم خوشحال هستم.» آ. ا. ک آتن با 26 امتیاز پس از المپیاکوس 32 امتیازی در رده دوم جدول سوپرلیگ یونان جای دارد. میلاد محمدی هم از وقتی پیراهن آ. ا. ک آتن را پوشیده، به بازیکن ثابت این تیم تبدیل شده و احسان حاجی‌صفی را کنار زده است. او در اغلب بازی‌ها در پست دفاع چپ به میدان می‌رود و سرمربی و مدیران آ. ا. ک آتن هم از خرید این بازیکن 28 ساله به شدت رضایت دارند.
 
 
نظر کارشناس هلندی درباره بازیکن ایرانی فاینورد
جهانبخش به این گلنیاز داشت 
یکشنبه در چارچوب رقابت‌های لیگ هلند، تیم فوتبال فاینورد به مصاف فورتونا سیتارد رفت و به برتری 5 بر صفر رسید. علیرضا جهانبخش که از دقیقه 30 وارد بازی شده بود، توانست در دقایق پایانی گل پنجم تیمش را به ثمر رساند و پس از مدت‌ها پایش به گلزنی باز شود. جهانبخش پس از گذشت 15 هفته سرانجام توانست اولین گل خود در لیگ هلند را به ثمر رساند که این موضوع با واکنش رسانه‌ها همراه شد.
رابرت ماسکانت، فوتبالیست اسبق و کارشناس کنونی فوتبال هلند در خصوص شرایط کنونی جهانبخش صحبت کرد و گفت: «گل نزدن خیلی به جهانبخش فشار وارد کرده بود. او همواره به دنبال زدن گل اولش بود و این کار را بالاخره انجام داد. قبل از آن، او عملکردی فوق‌العاده در زمینه‌های انفرادی به نمایش گذاشته بود که به گل بدل نشده بود و این موضوع جهانبخش را اذیت کرد. گلزنی قطعاً به جهانبخش اعتماد به نفس خواهد داد. او بازیکن خوبی است ولی در گذشته خوب بوده و این را باید به زمان حال نیز منتقل کند. امیدوارم زودتر به شرایط خوب بازگردد و بتواند ریتم اصلی خود را پیدا کند.»
 
 
باید بودجه یک سال را هزینه حفظ اللهیار کنیم
سرمربی زوریا: دوست دارم اللهیار بماند
ویکتور اسکریپنیک، سرمربی تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین در خصوص آخرین وضعیت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیمش و خبرهایی که از بازگشت او به باشگاه فنرباغچه منتشر شده است، گفت: «من واقعاً می‌خواهم صیادمنش را نگه دارم اما افراد دیگری هستند که تصمیم می‌گیرند. برای حفظ صیادمنش نیاز داریم که باشگاه بودجه یک سال خود را هزینه کند چون بند خرید دائمی صیادمنش از باشگاه فنرباغچه 5/3 میلیون یورو است. زمانی که صیادمنش را برای یک فصل و نیم به صورت قرضی به خدمت گرفتیم می‌دانستیم که چه کار می‌کنیم. هیچکس انتظار نداشت صیادمنش اینطور بازی کند. در حال حاضر خبرهایی از علاقه سایر باشگاه‌ها به صیادمنش می‌خوانم. او به تیم ملی ایران هم دعوت شد. این یک تعریف از او و زوریا است؛ جایی که این بازیکن پیشرفت کرد. این به معنای این است که به خوبی بازیکنان جوان را پرورش می‌دهیم.»
اسکریپنیک همچنین در واکنش به خبرهایی که از علاقه باشگاه شاختار دونتسک به صیادمنش منتشر می‌شود، گفت: «این را باید از مربی بپرسید؛ کسی که او را در قالب تیمش ارزیابی می‌کند. اللهیار تکنیک فوق‌العاده‌ای دارد و حتی می‌تواند بهتر هم بشود.»
سرمربی زوریا درباره شهاب زاهدی دیگر مهاجم ایرانی تیمش هم صحبت کرد و در خصوص جذب او گفت: «از تصمیم رئیس باشگاه برای جذب شهاب خوشحالم. این خرید الان جواب می‌دهد و او در مسابقات اخیر خیلی خوب بازی کرده است. صیادمنش و زاهدی در بخش هجومی تیم بازی می‌کنند و بازیکنان دیگر پشت آنها هستند. بازیکنان جوان و باتجربه برای ما مهم هستند. ما الکساندر هلادکی را به خدمت گرفتیم که یکی از عناصر مهم تیم شد. بازیکنان جوان می‌توانند کنار او پیشرفت کنند.»

Page Generated in 0.0058 sec