printlogo


کد خبر: 238566تاریخ: 1400/9/17 00:00
خرده گزارش

بازگشت سیدجلال
سرخپوشان پایتخت پس از یک روز استراحت تمرین دیروز را از ساعت 11 و 30 دقیقه زیر نظر کادر فنی آغاز کردند. بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت 30 دقیقه به گرم کردن و زدن وزنه مشغول شدند، آقا وسط در قالب سه گروه، تمرینات ترکیبی ارسال از جناحین و شوت به سمت دروازه و در آخر فوتبال درون تیمی به اجرا در آمد.
در تمرین دیروز، احسان پهلوان کماکان زیر نظر کادر پزشکی بود ولی سیدجلال حسینی به تمرینات گروهی بازگشت و در تمام مراحل تمرین شرکت داشت و سایر بازیکنان هم بدون مشکل، برنامه‌های کادر فنی را به اجرا گذاشتند.داود محبوب دفاع راست و بازیکن سابق پرسپولیس در دهه 70 دیروز در محل تمرین قرمزپوشان حاضر شد و با اعضای کادر فنی و بازیکنان به خوش و بش پرداخت و برای تیم آرزوی موفقیت کرد.تمرین دیروز بعد از 80 دقیقه به پایان رسید و سرخ‌پوشان امروز (چهارشنبه) هم آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار مقابل تیم هوادار را برگزار خواهند کرد. در پایان تمرین هم به رسم یادبود، یک پیراهن پرسپولیس به داود محبوب از سوی اعضای تیم اهدا شد.
 
 
اولین نشست خبری
با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ مبنی بر برگزاری نشست‌های خبری قبل از بازی توسط باشگاه پرسپولیس، کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار تهران از هفته نهم لیگ برتر در هتل پارسیان اوین برگزار می‌شود.بر همین اساس، رضا عنایتی از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) به سؤالات فنی در خصوص این دیدار پاسخگو خواهد بود و یحیی گل‌محمدی نیز از ساعت 18 و 30 دقیقه چهارشنبه در مورد این بازی صحبت خواهد کرد.
 
 
پرسپولیس همچنان در صدر
در آخرین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان، پرسپولیس همچنان در صدر باشگاه‌های ایران قرار دارد. بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان، تیم پرسپولیس همچنان در جایگاه نخست ایران قرار دارد و استقلال در رده دوم است.بر اساس این رده‌بندی، شاگردان یحیی گل‌محمدی بدون تغییر نسبت به رده‌بندی پیشین همچنان در جایگاه پنجم آسیا قرار دارند و با ۳ پله صعود در رتبه ۱۰۸ جهان ایستاده‌اند.

Page Generated in 0.0053 sec