printlogo


کد خبر: 238565تاریخ: 1400/9/17 00:00
خبر

رادو 50 هزار دلار گرفت
بوژیدار رادوشویچ ظهر دیروز در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد و بخشی از مطالبات خود را دریافت کرد و قرار است باقیمانده طلبش را سه هفته دیگر دریافت کند. بر همین اساس پرسپولیس امروز ۵۰ هزار یورو به صورت اسکناس به این بازیکن پرداخت کرد تا اینگونه مطالبات او مربوط به فصل گذشته را تسویه کند. طبق توافق دو طرف قرار است سه هفته دیگر هم ۳۰ هزار یورو دیگر به دروازه‌بان کروات پرداخت شود تا اینگونه میزان دریافتی او مانند سایر بازیکنان به ۲۰ درصد برسد.
 
 
صفایی داور بازی
علی صفایی به عنوان داور بازی فردای پرسپولیس – هوادار انتخاب شد. صفایی فصل گذشته 2 بار فرصت قضاوت برای پرسپولیس در لیگ برتر را داشت، که یک دیدار در مشهد مقابل شهرخودرو با نتیجه تساوی برای سرخ‌پوشان به پایان رسید و مسابقه دیگر نیز با گل لحظات پایانی احمد نوراللهی در دوئل پرسپولیس و ماشین‌سازی، به سود شاگردان یحیی خاتمه یافت.
 
 
باز هم بدون هوادار؟
پرسپولیس در شرایطی فردا عصر مقابل تیم هوادار به میدان خواهد رفت که باز هم خبری از حضور هواداران این تیم در ورزشگاه نیست و با توجه به اینکه چیزی درباره حضور تماشاگران اعلام نشده این بازی خانگی سرخ‌ها هم بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که قرار بود بعد از 15 آذر بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار شود. در عین حال از یکشنبه آینده با طرح هوشمندسازی کرونا قرار است مردم با کارت واکسن در محیط‌های سربسته نیز حاضر شوند اما مشخص نیست چرا سازمان لیگ این هفته هم مقدمات حضور تماشاگران در ورزشگاه را فراهم نکرد.
 
 
فرمول جدید پول کالدرون
سه روز قبل مجید صدری اعلام کرد به زودی مشکل پرداخت سومین بخش از طلب کالدرون حل خواهد شد و پول کامل به حساب او می‌نشیند اما به نظر می‌رسد این مشکل هنوز حل نشده است. مقام ارشد باشگاه تأکید دارد که باقیمانده طلب کالدرون بلوکه نشده اما ممکن است پول برگشت داده شود و از طرق دیگر واریز شود. ظاهراً پول بلوکه نشده اما ممکن است برگشت داده شود و تسویه با فرمول و واریزی‌های جدید صورت بگیرد.

Page Generated in 0.0040 sec