printlogo


کد خبر: 238563تاریخ: 1400/9/17 00:00
چرا ورزشگاه بازی با پیکان و سپاهان مشخص نیست؟
8دی بازی خارج از خانه پرسپولیس بعد از دو ماه

ایران ورزشی- بعد از چهار بازی متوالی در ورزشگاه آزادی مقابل تیم‌های گل گهر، صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و استقلال که دو برد و دو مساوی برای پرسپولیس به دنبال داشت پرسپولیس تا 3 دی ماه چهار مسابقه دیگر انجام خواهد داد که باز هم از تهران و حومه خارج نمی‌شود. از این بازی‌ها سه تا در لیگ و یکی در جام حذفی برگزار می‌شود. سه تا از این بازی‌ها هم در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد اما مکان برگزاری بازی مقابل پیکان مشخص نیست. پیکان بازی‌های خانگی اخیرش را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار کرده اما مشخص نیست که در همین ورزشگاه از پرسپولیس میزبانی کند یا نه. با این حال سرخ‌ها حتی اگر به کرج بروند و مسیر حدوداً 40 کیلومتری تا این ورزشگاه را طی کنند از 8 آبان که در اراک با آلومینیوم بازی کردند به این سو فاصله زیادی از پایتخت نگرفته‌اند . عجیب اینکه این روال همچنان ادامه خواهد داشت تا بازی فینال‌گونه مقابل سپاهان.
در بازی هفته دوازدهم مقابل سپاهان که حتماً فوق‌العاده حساس خواهد بود پرسپولیس باید بعد از حدود دو ماه بالاخره خارج از پایتخت بازی کند اما عجیب اینکه محل برگزاری این مسابقه نیز مشخص نیست. سپاهان بازی‌های خانگی‌اش را در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌کند اما سؤال اینجاست چرا نام این ورزشگاه برای بازی پرسپولیس اعلام نشده؟
پرسپولیس تا آخر نیم فصل اول یک بار باید به اصفهان و یک بار هم به مشهد برود و از تیم‌های ذوب آهن، فجرسپاسی و تراکتور هم میزبانی خواهد کرد.
با توجه به اینکه بازی جام حذفی پرسپولیس هم 29 آذر برگزار خواهد شد سرخ‌ها هر 5 روز یک بازی برگزار خواهند کرد اما فاصله بازی‌ها مناسب است و می‌تواند به ریتم تیم و جا افتادن سرخ‌ها تا پایان نیم فصل اول کمک کند.
همچنین برنامه هفته اول نیم فصل دوم هم اعلام شده و 2 بهمن پرسپولیس در تهران از فولاد میزبانی خواهد کرد که فاصله بازی آخر نیم فصل اول با این مسابقه 9 روز خواهد شد.
برنامه بازی‌های بعدی پرسپولیس به شرح زیر است:
پنجشنبه 18 آذر، هفته نهم: پرسپولیس – هوادار – ساعت 18 ورزشگاه آزادی
سه‌شنبه ۲۳ آذر، هفته دهم؛ پیکان تهران-پرسپولیس– ساعت ۱۵- ورزشگاه متعاقباً اعلام می‌شود.
دوشنبه ۲۹ آذر، یک شانزدهم نهایی جام حذفی، پرسپولیس – ویستا توربین تهران - ساعت۱۷:۳۰ ورزشگاه آزادی
جمعه ۳ دی، هفته یازدهم؛ پرسپولیس- ذوب آهن اصفهان– ساعت ۱۷ ورزشگاه آزادی تهران
چهارشنبه ۸ دی، هفته دوازدهم؛ فولادمبارکه سپاهان- پرسپولیس– ساعت ۱۵ ورزشگاه متعاقبا ًاعلام می‌شود.
دوشنبه ۱۳ دی، هفته سیزدهم: پرسپولیس-تراکتور تبریز– ساعت ۱۷ ورزشگاه آزادی تهران
شنبه ۱۸ دی، هفته چهاردهم: پدیده مشهد-پرسپولیس– ساعت ۱۵ ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
پنجشنبه ۲۳ دی، هفته پانزدهم: پرسپولیس- فجر سپاسی شیراز– ساعت ۱۷ ورزشگاه آزادی
شنبه ۲ بهمن، هفته شانزدهم؛ پرسپولیس- فولاد خوزستان– ساعت ۱۷ ورزشگاه آزادی تهران

Page Generated in 0.0058 sec