printlogo


کد خبر: 238560تاریخ: 1400/9/17 00:00
منچستریونایتد- یانگ بویز، ساعت 23:30
یک پایان خوب

یادداشت
لورنتزو بتونی  
 
 هدف منچستریونایتد در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل 2022-2021 برابر یانگ بویز فقط یک پایان خوب است. صعود شیاطین سرخ به مرحله یک‌هشتم‌نهایی به عنوان صدرنشین گروه F قطعی شده اما حریف سوئیسی باید در اولدترافورد به پیروزی برسد و امیدوار باشد آتالانتا به ویارئال ببازد تا با سومی در گروه به لیگ اروپا برود.
رالف رانگنیک شروع خوبی به عنوان مربی موقت منچستریونایتد داشت و گل نیمه دوم فرد تیم را به پیروزی یک بر صفر مقابل کریستال پالاس رساند تا با سه امتیاز اختلاف نسبت به رتبه چهارم، در رده ششم قرار بگیرند. دارنده 20 قهرمانی انگلیس در دو بازی بعدی خود در زمین نوریچ سیتی و برنتفورد به میدان می‌رود و مربی آلمانی می‌تواند به بازیکنان اصلی خود استراحت بدهد. یونایتد در این فصل لیگ قهرمانان شرایط ایده‌آلی نداشت و بازی اولش را به یانگ بویز باخت اما از چهار بازی بعدی 10 امتیاز گرفت و برد 2 بر صفر دو هفته قبل مقابل ویارئال تیم را به یک‌هشتم‌نهایی برد.
همه مشتاقند بدانند یونایتد با رانگنیک به کجا می‌رسد، فوتبال مبتنی بر پرسینگ این مربی مقابل پالاس با ایده‌آل فاصله زیادی داشت اما پیشرفت تیم محسوس بود و برای اولین بار در لیگ در خانه کلین‌شیت کردند. بازی‌های ایام پایان سال برای بازگشت منچستر به جمع چهار تیم برتر لیگ اهمیت زیادی دارد، همینطور نقل و انتقالات ژانویه تا با وجود مشکلات زیاد ابتدای فصل پایان خوبی برایشان رقم بخرد.
یانگ بویز که فصل قبل برای پانزدهمین بار قهرمان لیگ سوئیس شد، با چهار امتیاز در قعر جدول گروه است و دو امتیاز از آتالانتا کمتر دارد. این تیم که قبل از مرحله گروهی شش بازی در مراحل انتخابی لیگ قهرمانان انجام داده، در 10 بازی خارج از خانه اروپایی آخرش تنها یک باخت داشته و این آماری روحیه‌بخش است. تیم دیوید واگنر در سه بازی آخرش در لیگ دو بار باخته از جمله باخت شنبه شب به سروت که باعث شده به رتبه چهارم لیگ سقوط کنند. زرد و سیاه‌پوشان اواخر شهریور در برن 2 بر یک منچستریونایتد را شکست دادند.
منچستریونایتد یک بار دیگر رافائل واران و پل پوگبا را ندارد ضمن اینکه وضعیت ادینسون کاوانی، لوک شاو، آنتونی مارسیال و جسی لینگارد مبهم است هرچند شاید مارسیال بعد از مصدومیتی که باعث شد نتواند مقابل پالاس بازی کند، به این مسابقه برسد. در آستانه بازی شنبه با نوریچ، رانگنیک شاید تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کند و دین هندرسون، اریک بایی، تدن منگی، دونی فان دبیک، خوان ماتا، میسون گرینوود و آنتونی الانگا در ترکیب اصلی بازی کنند. نمانیا ماتیچ و آرون وان بیساکا هم که برد مقابل آرسنال را از دست دادند، مقابل پالاس روی نیمکت بودند و شاید به ترکیب برگردند.
 
 

Page Generated in 0.0049 sec