printlogo


کد خبر: 238558تاریخ: 1400/9/17 00:00
ستاره UFC: دوست نداشتم در پادکست کنار تایسون بنشینم

 حمزه چیمائف، ستاره یو اف سی، از نظر خودش دلایل موجهی دارد برای اینکه نخواسته در پادکست مایک تایسون با عنوان «هات باکسین» شرکت کند. این ورزشکار روس‌تبار که به تابعیت سوئد درآمده و سه قهرمانی این کشور را در کنار عناوین مختلف دیگر به دست آورده، شاید حق داشته باشد.
می‌توان گفت مایک تایسون در طول دوران حرفه‌ای خود، کم جنجال درست نکرده؛ او رفتارهای خاصی در مسابقات بوکس داشته، کارش به زندان کشیده و به اسلام هم گرویده و همه اینها باعث شده مخالفان و موافقان زیادی داشته باشد.
بیشتر ورزشکاران به دستاوردهای تایسون در بوکس و در نگاهی وسیع‌تر در ورزش‌های رزمی احترام می‌گذارند اما یکی از کسانی که چندان طرفدار او نیست، حمزه چیمائف بوده که می‌گوید: «مدیر برنامه‌هایم گفت مایک تایسون می‌خواهد در پادکستش شرکت کنم اما اصلاً مایل نبودم. من به عنوان یک مبارز و یک قهرمان واقعاً دوستش دارم اما همه چیزهایی را که به او مربوط می‌شود، نمی‌پسندم. خشونت، قرص‌ها، ماریجوانا، بعد اسلام آوردنش، عجیب است هرچند همچنان برایش احترام قائلم چه به عنوان یک مبارز و چه یک انسان. اتفاقات زیادی برایش افتاد و به خاطر آنها شکسته شد. هیچ کس نمی‌داند آینده من چه می‌شود، اتفاقات بد برای هر کسی ممکن است. گاهی وقت‌ها بر اثر این اتفاقات کار انسان به بیمارستان روانی کشیده می‌شود. او را قضاوت نمی‌کنم اما نمی‌خواستم آنجا بروم.»
به نظر می‌رسد فعلاً تمرکز چیمائف روی قهرمانی یو اف سی در سال آینده است.
 

Page Generated in 0.0057 sec