printlogo


کد خبر: 238557تاریخ: 1400/9/17 00:00
یوونتوس – مالمو، ساعت 21:15
یووه به دنبال تکرار بازی رفت

 یوونتوس به دنبال کسب هر سه امتیاز دیدار با مالمو در لیگ قهرمانان است. یوونتوس باید برای صدرنشینی در گروه خود، نتیجه‌ای بهتر از نتیجه چلسی برابر زنیت سن‌پترزبورگ بگیرد اما اگر هر دو تیم نتیجه مشابهی بگیرند، با توجه به عملکرد بهتر چلسی در دیدار رودررو، آن وقت چلسی صدرنشین خواهد شد. مالمو هم امیدوار است که اولین پیروزی خود در لیگ قهرمانان از اکتبر 2015 تاکنون را جشن بگیرد.
یوونتوس پس از شکست یک بر صفر خانگی برابر آتالانتا، توانست دو برد دو بر صفر برابر تیم‌های در خطر سقوط سالرنیتانا و جنوا به دست بیاورد. آنها در سری آ، 11 امتیاز با میلان صدرنشین فاصله دارند اما اوضاعشان در لیگ قهرمانان خوب بود تا اینکه مقابل چلسی با نتیجه چهار بر صفر شکست خوردند. حالا سرنوشت یووه برای صدرنشینی در دست خودش نیست، چرا که چلسی در نبردهای رودررو بهتر عمل کرده است. آنها البته به نتیجه بازی با مالمو خوشبین هستند، چرا که هر سه بازی اخیر خود برابر این تیم سوئدی را بدون گل خورده برده‌اند. مالمو این هفته با تفاضل گل بهتر، قهرمان لیگ سوئد شد. تیم یان دال توماسون حالا یک بازی دیگر در سال 2021 دارد و تا آوریل سال بعد، استراحت خواهد کرد.
مالمو در تاریخ لیگ قهرمانان تنها 7 درصد بازی‌های خارج از خانه‌اش را برده است. در میان تیم‌هایی که دست کم 25 بازی خارج از خانه داشته‌اند، تنها آ. ا. ک آتن با 4 درصد بدتر از آنها است.
آخرین باری که مالمو در دو بازی پیاپی در لیگ قهرمانان شکست نخورده به نوامبر 1990 برمی‌گردد. یوونتوس در این دیدار دانیلو (عضله ران)، فدریکو کیه‌زا (عضله) و آرون رمزی (دلیل نامشخص) را در اختیار ندارد. وستون مک‌کنی (زانو) و ماتیا دی‌شیلیو (همسترینگ) هم احتمالاً به این بازی نمی‌رسند. مکس آلگری بعید است تغییرات گسترده‌ای در ترکیب تیمش بدهد. لئوناردو بونوچی شاید به پست مدافع میانی برگردد و جای جورجیو کیه‌لینی یا ماتیس دی‌لیخت را بگیرد. پائولو دیبالا که در هفت بازی اخیر خانگی یوونتوس در لیگ قهرمانان، روی هفت گل تأثیر مستقیم داشته است، پشت سر آلوارو موراتا بازی خواهد کرد. فدریکو برناردسکی و دژان کولوسفسکی هم از کناره‌ها حمله خواهند کرد. در مالمو هم یوناس کنودسن و اولا تویوونن به دلیل مشکل زانو غایب هستند.
 اسکار لویچکی و فلیکس بیمو هم شاید به این بازی نرسند.
 
‌ترکیب احتمالی
یوونتوس: شزنی؛ کوادرادو، بونوچی، دی‌لیخت، ساندرو؛ لوکاتلی، بنتانکور؛ کولوسفسکی، دیبالا، برناردسکی؛ موراتا
مالمو: دالین؛ نیلسن، احمد‌هوجیچ، برورسون؛ برگت، کریستیانسن، ایناسنت، راکیپ، اولسون؛ برمانچویچ، چولاک
 

 


Page Generated in 0.0050 sec