printlogo


کد خبر: 237963تاریخ: 1400/9/4 00:00
نفت مسجدسلیمان صفر – مس رفسنجان ۱
پنالتی جنجالی در مسجدسلیمان

بازی نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان بیش از ۲ ساعت طول کشید. دلیل؟ جنجال ۱۵ دقیقه‌ای بر سر یک پنالتی که سرنوشت بازی را رقم زد.
هر چقدر نیمه اول بازی آرام بود، در شروع نیمه دوم همه چیز طوفانی شد. در آغاز این نیمه، روی ارسال توپ از نقطه کرنر محسن آذرباد برای تأثیرگذاری روی توپ به هوا بلند شد که برخوردی با مدافع نفتی‌ها داشت و این صحنه به زعم میثم حیدری داور مسابقه پنالتی به سود مس رفسنجان بود؛ پنالتی‌ای که به شدت مورد اعتراض کادرفنی نفت مسجدسلیمان قرار گرفت و در تصاویر تلویزیونی هم واقعاً مشخص نشد دلیل تصمیم داور چیست. کمالوند برای دقایقی تیمش را از زمین بازی بیرون کشید و بعد از آن‌ هم در حال مذاکره با ناظر مسابقه و داور بازی بود تا آنها را قانع کند که پنالتی رخ نداده است؛ این کشمکش‌ها حدود 14 دقیقه به طول انجامید و سرانجام در دقیقه 62 پنالتی زده شد. گادوین منشا با خونسردی پشت توپ ایستاد و تک گل جنجالی این مسابقه را زد.
تیم‌های مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی به ترتیب با هشت و پنج امتیاز در مکان هشتم و سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفتند. این بازی از آن دست بازی‌هایی‌ است که جان می‌دهد برای بحث‌های داوری در برنامه فوتبال برتر شبکه سه و شب‌های فوتبالی شبکه ورزش. فراز کمالوند احتمالاً اعتراضات شب گذشته خود در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان را در روزهای آینده هم ادامه خواهد داد. 
نفت مسجدسلیمان: مسعود پورمحمد، مجتبی لطفی، مهران امیری، میرهادی میرجوان، محمد بلبلی، امیر روستایی (۸۶- محمد دهقان‌نژاد)، محمد‌مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، علی عبدالله‌زاده و هاتف نادری
سرمربی: فراز کمالوند
مس رفسنجان: داود نوشی‌صوفیانی، مجید نصیری، شاهین توکلی، عقیل کعبی، مهدی کیانی (۸۳-مهرداد رضایی)، سیدمهدی حسینی، حسن جعفری، یونس اکبرپور، محسن آذرباد، فراز امامعلی (۸۳-مجید علیاری)، گادوین منشا
سرمربی: محمد ربیعی

Page Generated in 0.0064 sec