printlogo


کد خبر: 237962تاریخ: 1400/9/4 00:00
ذوب‌آهن صفر – فولاد ۱
یک شوت فوق‌العاده ۳ امتیاز را به اهواز برد

یک شوت فوق‌العاده و تماشایی از فاصله ۲۷ متری تکلیف بازی ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان را مشخص کرد. شوتی که لوسیانو پریرا، کاپیتان کهنه‌کار فولاد زد و برای گرفتن سه امتیاز این بازی خارج از خانه برای جواد نکونام کافی بود. نکونام حالا در بازگشت به اهواز هر ۶ امتیاز ممکن از دو بازی اول را دشت کرده تا نشان دهد چقدر به تیمش می‌آید. او که در تابستان بسیار به نیمکت ذوب‌آهن نزدیک شده بود با این پیروزی شاید حسرت را بر دل مدیران ذوب‌آهن باقی گذاشت. ذوب البته بعد از گل خورده تلاش زیادی برای به تساوی کشاندن بازی داشت. در دقایق پایانی بازی کاملاً یک گله شده بود و ذوبی‌ها سراپا حمله بودند اما همان شوت پریرا برای باخت اصفهانی‌ها کافی بود.
نکته جالب پایان بازی خوش و بش کادر فنی دو تیم با هم بود. آنها سال گذشته وقتی به هم رسیدند، جنجال‌آفرین شده بودند. تارتار و همکارانش که در پیکان حضور داشتند معتقد بودند فولادی‌ها خط‌کشی زمین را طوری انجام داده‌اند که زمین بازی کوچکتر شود و پیکان از ریتم بیفتد اما این‌بار خبری از این جنجال‌ها نبود. البته تغییر تصمیم داور پس از مشورت با کمک خود که اعلام یک خطا برای ذوب‌آهن را به همراه داشت، یک درگیری شدید در همان ابتدای کار به وجود آورد که باعث متوقف شدن جریان بازی به مدت چند دقیقه شد. با این نتیجه فولاد ۱۰ امتیازه شد و در جایی بالاتر از ذوب ۹ امتیازه قرار گرفت.
ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، مسعود ابراهیم‌زاده (46- امیرمحمد پناهی)، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، سجاد دانایی، عارف رستمی (76- حسین شنانی)، محمد خدابنده‌لو، سینا اسدبیگی (65- محمد سلطانی‌مهر)، مرتضی خراسانی (56- بابا محمدی)، سیدمحمد قریشی (77- میلاد جهانی)
سرمربی: مهدی تارتار
فولاد: احسان مرادیان، سعادت حردانی، ساسان انصاری، موسی کولی‌بالی، سینا شاه‌عباسی، محمدرضا عباسی، محمد قاسمی‌نژاد (73- ساسان حسینی)، محمد آبشک (90- احمد عبدالله‌زاده)، لوسیانا پریرا (90- صابر حردانی)، وحید حیدریه، حمید بوحمدان (83- میلاد بدرقه)
سرمربی: جواد نکونام

Page Generated in 0.0055 sec