printlogo


کد خبر: 237960تاریخ: 1400/9/4 00:00
یامگا و ژستد دیگر برای ما بازیکن نمی‌شوند
طاهری: سازمان لیگ انتقام تبلیغات محیطی را گرفت

حذف نام دو بازیکن خارجی استقلال دقایقی مانده به بازی با گل‌گهر سیرجان اعتراض‌های پی در پی استقلالی‌ها را به دنبال داشت.
 یکی از معترضین بیژن طاهری، سرپرست تیم استقلال است که این تصمیم را یک انتقام‌گیری از باشگاه استقلال بابت درخواست‌های اخیرش در ماجری تبلیغات محیطی می‌داند: «45 سال است در فوتبال هستم و هنوز چنین اتفاقی را ندیده‌ام که یک ساعت و نیم قبل از بازی حکم بدهند که دو بازیکن خارجی شما نمی‌توانند بازی کنند.
 این واقعاً ظلمی در حق استقلال و انتقام در ماجرای تبلیغات محیطی است. از زمانی که آجورلو رفت دور زمین آزادی از تبلیغات محیطی بازدید کرد با استقلال بد شدند. این تیم مردمی است. همه ما رفتنی هستیم. چرا به این مردم و هواداران استقلال ظلم می‌کنید؟» 
بیژن طاهری مدعی است که باشگاه استقلال ضمانت کافی برای استفاده از این دو بازیکن را به سازمان لیگ داده است. طاهری می‌گوید: «ما سند گذاشتیم. باور نمی‌کنید، مبلغ آن هزینه کل لیگ است. به نام سازمان لیگ و اداره ثبت است. سند خانه است. می‌خواهند استقلال را خراب کنند. تا دیدند این تیم کمی جمع و جور شده و نتیجه می‌گیرد به جان ما افتادند. این ظلمی است که فراموش نمی‌شود.» سرپرست تیم استقلال که از این تصمیم بسیار ناراحت است، حرف‌هایش را با این جملات پایان داد: «همه بازی‌ها برای ما مهم است. دقیقاً می‌دانیم خط و خطوط این کار از کجاست. واقعاً این یک ظلم نابخشودنی است. فرهاد مجیدی ساعت 14 ظهر دیروز و بعد از اینکه ارنج را اعلام کردیم متوجه شد. بعد از آن هم چاره‌ای نداشتیم و ارنج را عوض کردیم. شما فکر می‌کنید این دو بازیکن با این روحیه‌ای که پیدا کردند برای ما بازیکن می‌شوند؟»

Page Generated in 0.0065 sec