printlogo


کد خبر: 237955تاریخ: 1400/9/4 00:00
لژیونرها

عصبانیت تماشاگران الاهلی از سرمربی
تمکین قایدی از تصمیمات مهدی علی 
در تقابل تیم‌های سوم و چهارم لیگ برتر امارات مهدی قایدی در دقیقه 59 وارد زمین شد و 4 دقیقه بعد از ورود به میدان زننده گل زیبایی بود و می‌رفت شباب الاهلی را صاحب 3 امتیاز ارزشمند کند که در فاصله 3 دقیقه مانده به پایان بازی، النصر از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. اغلب تماشاگران تیم شباب الاهلی بر این عقیده‌اند تصمیمی که مهدی علی در مورد مهدی قایدی می‌گیرد درست نیست، چرا که بازیکن ایرانی هر گاه وارد ترکیب شباب الاهلی می‌شود خط دفاعی حریف را به چالش می‌کشد. در حالی که در دقایق حضور او روی نیمکت، شباب الاهلی کمتر موقعیت ایجاد می‌کند و کمتر به گل می‌رسد. این انتقادها پیش‌تر هم از مهدی علی مطرح شده اما تغییری در تصمیم سرمربی تیم ایجاد نکرده است. باید منتظر ماند در آینده شرایط به چه گونه‌ای رقم خواهد خورد.
مهدی قایدی اما هیچ واکنشی به این حرف و حدیث‌ها نشان نداده است. او که قرارداد بلند مدتی در ابتدای فصل با تیم شباب الاهلی امضا کرده است به خوبی می‌داند برای تداوم حضور در ترکیب تیم باید تابع تصمیمات سرمربی باشد. شباب الاهلی در حال حاضر با 17 امتیاز از 10 بازی در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر امارات قرار دارد. این مقام البته برای سران باشگاه راضی کننده نیست و آنها دوست دارند تیم را در رده‌های اول و دوم جدول ببینند.
 
 
بازیکن آرژانتینی به جای هافبک برزیلی
نوراللهی در الاهلی می‌ماند
سایت «منبر الامارات» خبر داد باشگاه شباب‌الاهلی تصمیم گرفت که کارلوس ادواردو، هافبک برزیلی‌اش را در فهرست خروج قرار بدهد و به جای این بازیکن، کارتابیا، بازیکن آرژانتینی را به این تیم در نقل و انتقالات زمستانی برگرداند. این در حالی است که پیش‌تر برخی از رسانه‌های امارات از جانشینی هافبک آرژانتینی در ترکیب شباب الاهلی به جای احمد نوراللهی، هافبک ملی‌پوش کشورمان خبر داده بودند.
بدین ترتیب هافبک سابق سرخ‌پوشان در ترکیب شباب الاهلی تا پایان فصل ماندگار شد و به جای او هافبک برزیلی این تیم اماراتی را ترک می‌کند. مهدی قایدی دیگر بازیکن ایرانی شباب الاهلی است که قرارداد 5 ساله با این باشگاه شهر دبی دارد. هر دو بازیکن ملی‌پوش ایرانی این روزها شرایط خوبی در ترکیب شباب الاهلی دارند.
 

Page Generated in 0.0047 sec