printlogo


کد خبر: 237952تاریخ: 1400/9/4 00:00
تلاش دورتموند برای دور کردن باشگاه‌های بزرگ
نگه داشتن هالند به هر قیمت

 
باشگاه بوروسیا دورتموند فرصت زیادی تا فعال شدن بند جدایی در قرارداد ستاره نروژی‌اش یعنی ارلینگ هالند ندارد و به همین دلیل هم دارد به آب و آتش می‌زند تا بلکه راهی پیدا کند تا مانع رفتن او شود.
سوپراستار نروژی که دو سال پیش از سالزبورگ به دورتموند پیوست، در پایان فصل جاری می‌تواند به بازیکنی تبدیل شود که بیشترین تقاضا برای خرید او در بازار نقل و انتقالات تابستانی صورت خواهد گرفت. در حال حاضر، خرید هالند تنها مشروط به جلب نظر باشگاه دورتموند است اما قرارداد او به گونه‌ای تنظیم شده است که در پایان این فصل هر تیمی با پرداخت 64 میلیون پوند می‌تواند این بازیکن را بخرد و آن زمان دیگر موافقت و مخالفت دورتموند با رفتن ستاره 21 ساله‌اش فرقی نخواهد داشت.
به همین دلیل باشگاه آلمانی می‌خواهد قبل از رسیدن به آن تاریخ، هر کاری می‌تواند انجام دهد تا نگذارد که هالند سیگنال ایدونا پارک را ترک کند. اسکای اسپورت آلمان گزارش کرده که دورتموند پیشنهادی را آماده ارائه به هالند کرده است که به موجب آن حقوق فعلی او از 5/7 میلیون پوند در سال فعلی به 15 میلیون پوند افزایش پیدا می‌کند و در عوض فعال شدن بند 64 میلیون پوندی فسخ قرارداد او از تابستان سال 2022 به تابستان سال 2023 موکول می‌شود. این همان کاری بود که تیم لایپزیگ در مورد ستاره سابقش دایوت اوپامکانو انجام داد و حالا دورتموندی‌ها هم قصد دارند آن را انجام دهند.
در حال حاضر هالند به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر، تا پایان سال میلادی جاری خانه‌نشین است. او اما در بازی‌هایی که از ابتدای فصل جاری تا‌کنون در تمامی رقابت‌ها انجام داده، برای دورتموند 13 گل زده و 4 پاس گل داده است. از منچستریونایتد، سیتی و چلسی به عنوان اصلی‌ترین مشتریان هالند نام برده می‌شود.

Page Generated in 0.0052 sec