printlogo


کد خبر: 237948تاریخ: 1400/9/4 00:00
سالن کنفرانس

کلانتری: زورمان به تیم پرقدرت سپاهان نرسید
علی ‌اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی درباره باخت تیمش مقابل سپاهان می‌گوید: «بچه‌های ما تمام تلاش خود را کردند و تا جایی که می‌توانستند زحمت کشیدند. حق سپاهان در بازی امروز برد بود. بازی چون در زمین ما بود، شکل بازی آنها به گونه‌ای بود که باید می‌بردند. به سرمربی و کادر این تیم هم تبریک می‌گویم. الان هم خدا را شاکرم که این باخت را به ما داد چون گاهی اوقات در باخت‌ها چیزهایی می‌توان یافت که در برد نیست. تیم ما تیم جوانی است و در کنار چند باتجربه. تلاش می‌کنیم تجربیات را انتقال دهیم، صحبت کنیم و از باختی که اتفاق افتاد برای بازی‌های آینده درس بگیریم. به هواداران می‌گویم از نتیجه ناراحتیم اما بچه‌ها تلاش خود را کردند. شاید بیشتر از این زورشان به تیم پرقدرت سپاهان نرسید.» کلانتری درباره اعتراضاتی که در بازی داشت، اینطور می‌گوید: «روی صحنه‌ای که گل اول را خوردیم، اعتراض داشتم و هنوز اعتراض دارم. روی صحنه دوم هم همینطور. باز هم فیلم را می‌بینم، من کارت زرد را گرفتم اما اگر دیدم من اشتباه کرده‌ام عذرخواهی می‌کنم. به داور گفتم من فیلم را می‌بینم شما هم ببین. اگر قرار باشد روی زمین این‌چنینی خطایی نباشد اما خطا گرفته شود اغماض است. خدا کند ما اشتباه کرده باشیم.»
 
 
 
حسینی: به خاطر نحوه خوشحالی‌ام عذرخواهی می‌کنم
مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره تساوی تیمش مقابل نساجی می‌گوید: «تیمی که با انرژی‌تر کار می‌کرد، ما بودیم. دو گل روی اشتباهات فردی خوردیم و در این زمینی که نمی‌شود فوتبال بازی کرد، دو گل زدیم و بازی را برگرداندیم، به خاطر این موضوع از بازیکنانم تشکر می‌کنم. امیدوارم مسئولان فکری به حال استان قهرمان‌پرور مازندران بکنند و امکانات بیشتری را فراهم کنند.» او درباره برخوردهای زیاد در بازی اینطور می‌گوید: «وقتی زمین ناهموار است و بازی فیزیکی می‌شود، بازیکنان روی تصمیمات داور اعتراض می‌کنند. در یک صحنه بازیکن حریف در محوطه جریمه روی بازیکن ما خراب شد که فکر می‌کنم پنالتی بود.» او بعد از گل به سمت نیمکت نساجی شادی کرد، که درباره‌اش می‌گوید: «به خاطر این خوشحالی که هیجانی بود، عذرخواهی می‌کنم. نیمکت نشینان نساجی دوستان من هستند و خودم عاشق مازندران هستم. اگر یک مقدار تند رفتیم، عذرخواهی می‌کنم.»
 
 
خطیبی: دو تیم تا صبح هم نمی‌توانستند گل بزنند
رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره تساوی تیمش مقابل تیم هوادار می‌گوید: «فوتبال زیبایی ندیدیم و این هم برمی‌گردد به شکل بازی تیم‌ها که جلوی ما قرار می‌گیرند. کیفیت زمین ورزشگاه انقلاب کرج بسیار بد بود و حتی نمی‌شد یک پاس بغل پا داد. دقایقی تیم حریف بهتر از ما بود و دقایقی از بازی هم تیم ما بهتر بود، ولی از لحاظ مالکیت تیم ما بهتر کار کرد. بالاخره تیم هوادار پایین جدول است. درست است این تیم نتایج خوبی نگرفته اما از لحاظ تیمی، تیم خیلی خوبی بودند و ما این را می‌دانستیم. ما در زمین حریف بازی کردیم، هدف ما این بود که بیرون از زمین خودمان امتیاز بگیریم و با دست پر برگردیم که این اتفاق افتاد. برای برد آمده بودیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. اگر تا صبح هم این فوتبال ادامه پیدا می‌کرد، فکر نمی‌کنم هیچ تیمی می‌توانست گل بزند.» او با اشاره به زمین چمن بازی ورزشگاه انقلاب کرج اینطور می‌گوید: «من داخل زمین نرفتم و کسانی که از تلویزیون فوتبال را نگاه کردند و کسانی که از بیرون بازی را می‌دیدند فکر می‌کردند زمین چمن سبز، خوب و باکیفیتی است ولی در واقع اینطور نیست. من وقتی از بچه‌ها پرسیدم، گفتند حتی در این زمین نمی‌شود یک پاس بغل پا داد. کیفیت زمین خیلی بد بود، ولی در کل همین که ما با امتیاز از این زمین خارج شدیم، جای شکر دارد. به بچه‌هایمان خسته نباشید می‌گویم که تلاش‌شان را کردند. این بازی برای ما تمام شد، می‌رویم برای بازی بعدی.»
 
 

 


Page Generated in 0.0064 sec