printlogo


کد خبر: 237945تاریخ: 1400/9/4 00:00
تراکتور یک – پدیده مشهد صفر
تحول تراکتور با سولدو

دو تیم در شرایط کاملاً متفاوت به مصاف هم رفتند. میزبان با سرمربی جدیدش یک امتیاز از سپاهان در نقش جهان کسب کرده اما پدیده با میثاقیان هر دو بازی قبلی‌اش را واگذار کرده است.
 با اینکه نیمه اول گلی به همراه نداشت اما دو تیم و بخصوص میزبان فرصت‌های زیادی را به دست آوردند. دقیقه هشتم بازی، پیمان بابایی با اشتباه بازیکن حریف در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما دروازه‌بان شهرخودرو به خوبی توپ را با پا زد و در ادامه هم ضربه چیپ بابایی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه36 ارسال رزاق‌پور با ضربه سر عبدالله حسینی همراه شد که این توپ به تیرک دروازه خورد و در ادامه وقتی اکبر ایمانی می‌خواست ضربه نهایی را بزند، متوجه شد که پیش از این داور آفساید گرفته است. دقیقه 39 ابوالفضل عکاشه در موقعیت تک‌به‌ تک قرار گرفت و در حالی که تصور می‌شد دروازه تراکتور باز خواهد شد اما این بازیکن با کم دقتی بهترین موقعیت بازی را از دست داد. شکل بازی تراکتور در نیمه دوم بهتر شد دقیقه 74 ارسال کرنر روی دروازه شهرخودرو با ضربه سر آرش قادری همراه شد که با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت. در دقیقه 83 تراکتور به خواسته‌اش رسید.
 ارسال ایمانی به سمت راست و پاس ناصری در عرض به عباس‌زاده رسید که ضربه او دروازه پدیده را باز کرد. این نخستین پیروزی تراکتور با مربی خارجی‌اش بود. به نظر می‌رسد تغییر مربی شوک مثبتی به این تیم داده است.
 

Page Generated in 0.0063 sec