printlogo


کد خبر: 237943تاریخ: 1400/9/4 00:00
فجرسپاسی صفر – سپاهان 2
صدرنشینی اصفهانی‌ها در شیــــراز

با شروع هفته ششم لیگ برتر، فجرسپاسی با کسب هفت امتیاز از پنج بازی گذشته، بیش از نیمی از امتیازها را از دست داده بود و تلاش داشت در بازی خانگی به امتیاز بعدی تیمش برسد اما این برای شیرازی‌ها سخت بود چرا که باید در برابر تیم قدرتمند سپاهان قرار می‌گرفتند. شیرازی‌ها با پیروزی بر حریف خود در هفته گذشته با انگیزه در این بازی حاضر می‌شدند و از طرف دیگر سپاهان هم امتیازهایی را در هفته‌های اخیر از دست داده بود و با فکر کسب سه امتیاز در این میدان حاضر می‌شد. با شروع بازی و در همان دقایق نخست مشخص بود که سپاهان بازی بهتری را ارائه می‌دهد و خیلی زود زردپوشان اصفهانی، خود را به دروازه فجر رساندند. در دقیقه 35 بازی فشار سپاهانی‌ها جواب داد و مدافعان فجر پشت محوطه جریمه مجبور به خطا شدند و ضربه ایستگاهی فرشاد احمدزاده را بالاتر از مدافعان فجر، مدافع سپاهان؛ عزت ا... پورقاز با ضربه سر دروازه فجر را باز کرد. تلاش فجری‌ها برای جبران گل خورده ثمری نداشت و نیمه اول بازی با همان تک گل پورقاز به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم باز هم این سپاهان بود که میزبان خود را تحت فشار قرار داد و فجری‌ها زور رسیدن به دروازه سپاهان را نداشتند. در حالی که یکی دو موقعیت خوب سپاهانی‌ها به هدر رفته بود و فجری‌ها توانسته بودند نتیجه بازی را با همان تک گل خورده حفظ کنند، در دقیقه 59 بازی پاسکاری خوب بازیکنان سپاهان یعنی مغانلو، شهباز‌زاده و حسینی، این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد و توانست گل دوم سپاهان را به ثمر برساند و خیال شاگردان نویدکیا برای برد در این بازی را راحت‌تر کند. تلاش فجری‌ها برای جبران گل‌های خورده ثمری نداشت و البته سپاهانی‌ها باز هم صاحب موقعیت‌هایی شدند، که با بی‌دقتی از دست رفت و بازی با دو گل سپاهان به پایان رسید تا سپاهان برای دقایقی صدرنشینی را تجربه کند. این بازی در حالی برگزار شد و با باخت شیرازی‌ها در خانه به پایان رسید که بازیکنان و کادر فنی سپاهان به شدت به کیفیت زمین حافظیه شیراز معترض بودند، چرا که کیفیت این زمین به شدت روی کیفیت این بازی تأثیر گذاشته بود.
فجرسپاسی: ایمان صادقی، عرفان معصومی، محمد قنبری، علی مولایی، امید منصوری (۸۴- محمد زینالی)، سعید زارع، حمید نعمتی، احمدرضا زنده‌روح (۶۴- اتابک زارعی)، میلاد احمدی، رضا آقابابایی (۶۴- شهرام گودرزی) و حسین مهربان (۸۴- سجاد عبدویی)
سرمربی: علی اصغر کلانتری
سپاهان: کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر (۸۷- محمدرضا مهدی زاده)، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی (۷۵- یاسین سلمانی)، سجاد شهباززاده (۸۷- رضا میرزایی) و شهریار مغانلو (۹۴- حسن شوشتری)
سرمربی: محرم نویدکیا

Page Generated in 0.0046 sec