printlogo


کد خبر: 237942تاریخ: 1400/9/4 00:00
از لیون تا آتالانتا هر روز آزمون را به یک تیم می‌فرستند
تمرکز سردار فقط روی زسکا
سردار که بازی با مالمو را در لیگ قهرمانان اروپا از دست داد، یکی دو روز قبل در لایوی اینستاگرامی همراه با مربی بدنساز زنیت دیده شد. او تلاش می‌کرد تا مصدومیت خود را درمان کند و در بازگشت زنیت از سوئد بتواند همراه سایر بازیکنان پا به توپ شود

امیر اسدی      

 درباره آینده سردار آزمون شایعه‌های فراوانی وجود دارد. بخشی از رسانه‌ها او را به لیون می‌فرستند و گروهی دیگر نیز از آتالانتا در ایتالیا به‌عنوان مقصد بعدی این مهاجم فرصت‌طلب یاد می‌کنند. رسانه‌های روسی و ایتالیایی در روزهای اخیر از علاقه باشگاه آتالانتا ایتالیا به جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت خبر داده‌اند. حتی گفته می‌شود نمایندگان باشگاه آتالانتا با سفر به سنت‌پترزبورگ روسیه و تماشای بازی زنیت با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد سردار آزمون را زیر نظر گرفته‌اند. این در حالی است که حتی اخباری از تمایل باشگاه زنیت برای معاوضه آزمون با «میرانچوک» مهاجم آتالانتا مطرح شده است. 
این موضوع واکنش باشگاه آتالانتا را در پی داشت. «اومبرتو مارینو» مدیر ورزشی باشگاه آتالانتا پیش از بازی این تیم مقابل یانگ بویز به صورت رسمی به سؤالی درباره آزمون پاسخ داد؛ هرچند جواب او به صورت کلی بود و پاسخ شفافی به انتقال احتمالی مهاجم تیم ملی ایران نداد. مارینو درباره احتمال جذب آزمون و معاوضه این مهاجم ایرانی با میرانچوک با زنیت، گفت: «شما هرگز نمی‌توانید اخبار نقل و انتقالات را از زبان من بشنوید. الان زود است درباره نقل و انتقالات حرف بزنیم. در حال حاضر در ماه نوامبر هستیم و یک ماه و نیم دیگر تا شروع نقل و انتقالات باقی مانده است.»
از طرفی دیگر مهاجم سابق تیم آرسنال فاش کرد که باشگاه زنیت برای تمدید قرارداد سردار آزمون وارد عمل شده اما مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تمایلی برای تمدید قرارداد از خود نشان نداده است. آندره آرشاوین که در تیم زنیت مدیر توسعه فوتبال جوانان باشگاه به شمار می‌رود در خصوص جدایی احتمالی سردار آزمون به سایت اسپورت 24 روسیه گفت: «سردار آزمون تمایل خود را برای تغییر تیمش به مدیران زنیت ابراز کرده و کادر فنی این تیم در تلاش برای حل این موضوع هستند. به نظرم بازیکنی که جایگزین آزمون می‌شود باید یک خارجی باشد. خیلی مهم است که گزینه جایگزین خارجی برای سردار آزمون پیدا شود. من مشابهی همانند او در فوتبال روسیه نمی‌بینم. زنیت و سردار آزمون در موضوع پایان همکاری‌شان صادقانه رفتار می‌کنند. آزمون بازیکنی حرفه‌ای است که چهارمین فصل حضور خود را در تیم زنیت سپری می‌کند.»
به نظر می‌رسد سردار آزمون آخرین فصل حضور خود را در لیگ برتر روسیه سپری می‌کند. موضوع محتمل این است که زنیت در تعطیلات زمستانی تصمیم به جابه‌جایی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بگیرد، چون این آخرین فرصت زنیت برای فروش سردار آزمون است. در غیر این صورت سردار آزمون در پایان فصل جاری بازیکن آزاد می‌شود و می‌تواند تیم آینده خود را بدون دخالت باشگاه انتخاب کند. گفته می‌شود مبلغ پیشنهادی زنیت برای فروش سردار آزمون 8 میلیون یورو است. فعلاً سردار و مدیر برنامه‌هایش در خصوص تیم بعدی صحبتی نداشته‌اند. سردار آزمون، فارغ از هیاهوهای رسانه‌ای، مشغول درمان ماهیچه آسیب‌دیده‌اش است تا بتواند برای بازی یکشنبه برابر زسکامسکو آماده شود. دیداری حساس که حکم دربی را برای زنیت دارد و می‌تواند موقعیت این تیم در صدر جدول رده‌بندی لیگ روسیه را مستحکم کند.
آزمون که طی سال‌های اخیر هرگز علاقه‌ای به صحبت درباره شایعه‌های نقل و انتقالاتی نداشته، همیشه ذهن خود را متمرکز به حضور در زمین کرده و هرگز واکنشی در این رابطه نشان نداده است. 
او فعلاً فقط به موفقیت در بازی‌های پیش روی زنیت فکر می‌کند و بی‌تفاوت به شایعه‌ها می‌کوشد تا با درمان آسیب‌دیدگی بتواند برابر زسکا بازی کند. سردار که بازی با مالمو را در لیگ قهرمانان اروپا از دست داد، یکی دو روز قبل در لایوی اینستاگرامی همراه با مربی بدنساز زنیت دیده شد. او تلاش می‌کرد تا مصدومیت خود را درمان کند و در بازگشت زنیت از سوئد بتواند همراه سایر بازیکنان پا به توپ شود. اتفاقی که می‌تواند خبر خوبی برای سرگئی سماک، سرمربی زنیت و کادر فنی‌اش باشد.
 

Page Generated in 0.0041 sec