printlogo


کد خبر: 237940تاریخ: 1400/9/3 00:00
مازیار زارع: من از مکتب صالح‌نیا هستم

 
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی درباره پیروزی تیمش مقابل مس شهربابک می‌گوید: «خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز بازی را کسب کردیم. این نتیجه برای ما مهم بود ولی فاصله بازی در پنج روز تیم‌ها را تحت فشار می‌گذارد و این مسأله کار را سخت کرده است. ما اگر مقابل مس شهربابک هم مساوی می‌کردیم یا می‌باختیم هم به تیم حریف تبریک می‌گفتم چون این تیم بسیار خوب و جاندار بود.» 
او با اشاره به صحبت‌های هفته گذشته مربی ویستا توربین که مدعی شده نتایج در بیرون از زمین به سود ملوان رقم می‌خورد اینطور می‌گوید: «7 سال نتایج در بیرون از زمین برای ملوان طراحی می‌شود. وقتی ملوان شکل خوبی گرفته برای یکسری‌ها گران تمام شده است. اگر قرار بود نتایج در بیرون از زمین برای ما رقم بخورد در بازی با پارس‌جنوبی در زمین خودمان که در دقیقه 90 می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم داور خطا و هند اعلام نمی‌کرد. آن زمان یک کلمه هم حرف نزدیم و نگفتیم نتایج بیرون از زمین طراحی می‌شود.» 
زارع درباره اعتراض سرمربی مس شهربابک به داوری می‌گوید: «من به سرمربی حریف (وحید رضایی) خیلی احترام می‌گذارم و حتی بعد از بازی نگذاشتم سمت داور برود چون به او گفتم محروم می‌شود ولی ما با یک فوتبال خوب در حال حرکت هستیم. در شأن ملوان نیست این وصله‌ها را به این تیم بچسبانند. تا روزی که در این فوتبال باشم در سلامت کامل کار می‌کنم. من از مکتب بهمن صالح‌نیا هستم و اینطور وصله‌ها به من و ملوان نمی‌چسبد.»

Page Generated in 0.0060 sec